Formarea unei echipe de profesionisti este o provocare pentru orice companie. Lectorii Creative stiu care sunt nevoile pietei si structureaza cursuri interactive, actuale, menite sa ofere suport pentru orice tip de activitate. Fiecare trainer are experienta in domeniul in care sustine cursul si aduce exemple din activitatea sa de zi cu zi.

Echipa de lectori Creative este formata din:

Bianca Preda  

Bianca este un fost jurnalist cu o bogată experienţă în activitatea de PR şi event planning. De peste 12 ani coordonează şi implementează strategii de comunicare menite să aducă mesajele companiilor mai aproape de publicul lor. În activitatea sa profesională a gestionat numeroase campanii şi evenimente, atât în domeniul economic, cât şi cel social şi politic. În prezent, Bianca coordonează echipele de comunicare strategică ale clienţilor agenţiei şi livrează cursuri inspirate din activitatea proprie.

Ionut Condruz  

Ionuț are o experiență de peste 7 ani atât în Marketing, cât și în Management. În prezent, este consultant în management și marketing digital pentru companii și, în același timp, susține sesiuni de cursuri în cadrul Creative Business Management, în calitate de trainer. A participat la numeroase cursuri de perfecționare, atât în țară cât și în străinătate, și a susținut prelegeri la conferințe naționale și internaționale, pe teme de Management și Marketing digital. Oferă consultanță în comunicare online, în crearea de strategii de promovare și în implementarea de metode de fidelizare a clienților.

Maria Toader  

Este profesor în cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară Bucureşti - Facultatea de Agricultură, Departamentul Ştiinţele Plantelor/Educaţie. Este lector pentru cursurile de „Agricultură ecologică” (Anul IV, Specializarea Agricultură), Legislaţia în sistemul de agricultură ecologică” (Anul I, Masterat Agricultura Durabila) şi „Certificarea fermelor ecologice” (Anul II, Masterat Agricultura Durabila). În 2008 a obținut diploma de doctor în agronomie, iar în 2010, certificarea pentru specializare în agricultura ecologică emisă de Asociația Ungară de Agricultură Ecologică și Departamentul de Agricultura Ecologică din cadrul Universității Corvinus, Budapesta, Ungaria.

Bogdan Chelu   

Bogdan este trainer în cadrul Creative Business Management cu o experiență de peste 5 ani în livrarea programelor de pregătire în domeniul vânzărilor. De aproximativ 10 ani, Bogdan a gestionat echipe de vânzări la nivel național. Cele mai importante provocări profesionale pe care acesta le-a transformat în succes au fost crearea unor rețele de vânzări, consolidarea echipelor de vânzări, recrutarea și motivarea agenților cu care a lucrat.

Catalin Ionascu  

Dintotdeauna pasionat de scris, Cătălin a „creat” primul său text la vârsta de 7 ani și de atunci nu s-a lăsat de acest obicei. Până în prezent, Cătălin a scris sute de poezii, esee și articole . A ales drumul marketing-ului în 2008 când și-a început experiența în mediul ONG, realizând campanii de comunicare, PR și strategii de promovare dedicate studenților. În 2012 a înființat Romanian Copywriter, un blog care a ajuns cea mai mare comunitate de content writeri și copywriteri din România. În prezent, Cătălin este trainer în echipa Cabinetul de Business, Content Marketing Manager în cadrul agenției The Pharmacy dar și autorul cărții „Namaste – Jurnal de India”.

Kelly Freeman  

Kelly Freeman este expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. Kelly a fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. În toate proiectele, rolul ei principal a fost acela de a dezvolta strategiile de comunicare ale organizațiilor și de a contribui la strategia generala. Organizarea evenimentelor este un domeniu cheie in care Kelly a activat de-a lungul celor 25 de ani, organizând evenimente private și guvernamentale. Este membru activ al Rețelei de Comunicare a Guvernului Marii Britanii, contribuind la dezvoltarea instrumentelor, sistemelor și proceselor necesare pentru susținerea unei abordări strategice a comunicării guvernamentale. La Biroul Central De Informații, a dezvoltat un cadru de învățare și dezvoltare care a ajuta la transformarea unei culturi a anunțurilor pasive în una a implicării active. În același timp, Kelly a contribuit la dezvoltarea competențelor de comunicare ale angajaților rețelei guvernamentale din întreaga țară. A fost consilier pe tema dezvoltării proiectului Engage – o metodă de dezvoltare a comunicării și dezvoltării de politici bi-direcționale – în cadrul guvernului Marii Britanii, în prezent urmând un Masterat în Comunicare Publică Strategică. Kelly a colaborat cu Guvernul din Tanzania pentru a dezvolta un cadru strategic pentru comunicare și a predat în mod frecvent oficialilor de rang înalt din Europa, China și Africa. Kelly a ocupat poziția de conducere în cadrul Comunității Specialiștilor în PR din Londra.

Ovidiu Balcacian  

Ovidiu este „omul cu Facebook”, își petrece o mare parte din zi realizând strategii, campanii de ad-uri, dar și administrând alte rețele de socializare. A gestionat până acum peste 1000 de campanii de Facebook și coordonează peste 30 de proiecte în acest moment, de la magazine online la servicii, fiecare dintr-un domeniu diferit.

Cristina Olaru  

Cristina este trainerul workshopului "Frumusete handmade". Realizeaza de mai multi ani cosmetice handmade si are un blog unde poti gasi informatii pretioase: http://handmadesisterbeauty.blogspot.ro/

Jenni Perry  

Jenni este expert senior in comunicare, consultant PR si scriitoare cu vasta experienta in sectorul public si privat, cat si in organizarea evenimentelor caritabile. A consiliat ministri si oficiali din mai multe departamente, cum ar fi Departamentul pentru Sanatate, Comert si Industrie, in cadrul Guvernului britanic, inainte de a prelua un rol similar pentru Familia Regala Britanica. In mediul corporate, Jenni a fost Director Media si PR pentru grupul international Pfizer, unde s-a ocupa de comunicarea corporate si programe de training de media pentru intreaga organizatie, ca membru al echipei de comunicare in Europa. De asemenea, pro bono, s-a implicat in mai multe actiuni caritabile in domeniul sanatatii si educatiei. Fiind un trainer cu experienta, Jenni este creativa si implicata, oferind incredere in ideile lor studentilor sai. Experienta sa profesionala include dezvoltarea strategiilor, comunicare corporate strategica, managementul reputatiei, comunicare de criza, managementul schimbarii, training media, copywriting si editare, comunicare interna, media si relatii publice, evenimente, abilitati de negociere si prezentare, public affairs si CSR.

Aurelia Grecu  

Aurelia Grecu este expert ecolog în domeniul protecției mediului, fiind autorizată de Ministerul Mediului ṣi Pădurilor ca şi elaborator de studii şi evaluǎri de mediu. Are de asemenea experiență în sfera biologiei, agriculturii ecologice ṣi a certificării produselor obținute din agricultura ecologică conform Standardului UE ṣi NOP. Fiind o susținătoare a protecției mediului ṣi a utilizării durabile a resurselor ecosistemelor naturale, se implică în promovarea de soluții ecologice locale, colectarea şi diseminarea celor mai sustenabile practici agricole, ca soluții pentru declinul biodiversităţii şi a schimbărilor climatice.

Antonio Zarnescu  

Antonio este un Trainer si un Vanzator autentic. Cunostintele si tehnicile de Vanzari prezentate in trainingurile lui sunt, in mare masura, experiente personale, rafinate creativ in timp, pentru a fi aduse la forma lor cat mai simpla, esentiala. Antonio crede in filonul nealterat al vanzarii autentice, neslefuite, pe care, ca un culegator de arta, il cauta si il provoaca in interactiunile zilnice, pentru a extrage din el adevaruri originale si tehnici capabile sa inspire performanta. Este un om curios, iar aceasta stare de cautare ii ofera sansa ca fiecare training sa fie o poveste unica, construita alaturi de cei care participa la ea, deschisa oricarui deznodamant. Antonio isi leaga experienta de Vanzator de primii pasi in viata, ca un bagaj fundamental, pe care l-a rafinat ulterior in cei peste 15 ani de performanta in Vanzari, impletiti cu 12 ani de activitate in recrutarea si coordonarea de echipe comerciale si de marketing. Cu mai bine de 8 ani in urma, a inceput sa le impartaseasca celorlalti din expertiza sa, activand peste 5 ani ca trainer intern pentru companiile unde isi desfasura activitatea, urmati de alti 3 ani de activitate ca trainer acreditat. In aceasta ultima postura, Antonio a dezvoltat si livrat mai multe proiecte complexe de training asa cum sunt si “Vanzator sau Invins!” si “Ce incepe cu R nu se termina cu A”, dedicate vanzarilor si respectiv customer service-ului, pe care Antonio le propune tuturor celor care aleg sa isi dezvolte cariera alaturi de Creative Business Management.

Andreea Folea  

Andreea este expert in Resurse Umane, cu peste 10 ani de experienta in proiecte variate de Resurse Umane din fiecare segment important al acestui domeniu: salarizare, administrare de personal, recrutare, analiza, planificare de resurse umane, compensatii si beneficii. Peste sapte ani de activitate Andreea i-a petrecut in companii cu istorie in antreprenoriat si management romanesc, unde a implementat proiecte de optimizare a proceselor de resurse umane. De patru ani sustine programe de formare pentru manageri despre instrumente manageriale, cum ar fi motivarea angajatilor, fisa postului, nivele de cariera, evaluarea pozitiilor, precum si pentru specialisti, despre procese de resurse umane, cum ar fi optimizarea si managementul acestora, politici si proceduri.

Wilhelm Tartler  

Wilhelm Tartler este apicultor certificat ecologic cu un numar de 200 familii de albine si presedintele Asociatiei MELIKOLEG de la Sibiu. In cadrul asociatiei organizeaza evenimente apicole, seminare, workshopuri si excursii de documentare. Are o experienta de 10 ani in inspectie si certificare in domeniul agriculturii ecologice, in special in domeniul de apicultura ecologica.

Romina Boldasu  

Romina este actor si implementeaza cu succes programe de dezvoltare personala folosind tactici prin care combina tehnicile teatrale cu cele psihologice. Este absolventa a Facultatii de Artele Spectacolului de Teatru si are un master in actorie la East 15 Acting School.

Paul Chequer  

Paul a sustinut programe de training la Scoala de Muzica si Actorie Guildhall, iar acum profeseaza ca actor si consultant in comunicare. A jucat de multe ori pe scena Teatrului National in Marea Britanie si a lucrat intensiv la multe productii TV si de film. Paul a transformat pasiunea sa pentru public speaking intr-un turneu international cu un one man show de succes, intitulat Private Peaceful. Ca prezentator si MC a lucrat pentru Thomas International, Gtech si Hewlett Packard. Ca si Coach pe Communications Skills a lucrat pentru Diesel, ARM, Mother, The Museum of Childhood, Wilson James, Thin Martian, Sara Lee, Schlumberger, si NHS printre altii. De asemenea, a predat improvizatie la Arts Ed Drama School. Paul transmite cu un entuziasm autentic abilitatile sale de actor si prezentator catre oamenii care isi doresc sa isi imbunatateasca skillurile de comunicare in situatii de criza. Insufletit si pasionat, sesiunile sale sunt pline de energie si pun accent pe dezvoltarea individuala a participantilor.

Cristina Turnagiu Dragna  

Cristina Turnagiu Dragna este antreprenor si consultant in comunicare si image management, cu expertiza de peste 15 ani in construirea de marci si campanii in domeniul industriilor de lux (design, beauty, luxury goods & accomodation/travel). In ultimii 8 ani si-a orientat atentia catre domeniul etichetei, protocolului si ceremonialului, in care s-a specializat. Strategiile de comunicare implementate pentru clientii sai, evenimentele organizate si managementul imaginii unor branduri i-au permis consolidarea experientei in practica efectiva a etichetei, protocolulului si ceremonialului, expertiza sa fiind apreciata de companiile care au vizat imbunatirea acestor aspecte in activitatile de comunicare in afaceri. Cristina este editorialist al Etiquette Magazine, gazda emisiunii Eticheta si Comunicare in afaceri la postul TV de business Canal 33 Romania si secretar general al Asociatiei romane pentru protocol si ceremonial.

Violeta Rusu  

Violeta Rusu este un arhitect experimentat de programe de finantare de business. Are o experienta de peste 10 ani in project management pentru obtinerea finantarilor din fonduri europene in domeniul agriculturii si este expert in economie agrara. Din 2010 este antreprenor in domeniul consultantei agricole si a obtinut finantari pentru zeci de proiecte aflate in implementare. Activitatile sale conexe sunt legate de experienta in domeniul tradingului de cereale si oleaginoase, ingrediente alimentare si energie regenerabila. Violeta este specialist in tehnologia biogazului, fapt care o ajuta in a aborda proiectele de infrastructura agricola dintr-o perspectiva inovativa. Din 2017 colaboreaza cu Creative Business Management ca trainer in domeniul managementului activitatilor agricole.

Any Chira  

Any este designer floral de peste 12 ani, cu o vasta experienta in tehnica aplicata pe buchete, aranjamente florale, instalatii florale, buchete si aranjamente de evenimente, sculpturi tridimensionale. Din anul 2011 Any Chira este sef atelier si director de creatie in cadrul florariilor FlorideLux.ro, lider de piata pe nisa florariilor online. De-a lungul timpului a coordonat si instruit zeci de floristi, care au facut parte din echipa FlorideLux. Un artist desavarsit in arta florala si un profesionist impecabil, Any adora sa transpuna in creatii florale emotii, sentimente si ganduri care altfel ar fi greu de rostit. "Din suflet pentru suflet este motto-ul dupa care ma ghidez si abia astept sa va cunosc pe fiecare dintre voi. Sunt sigura ca vom crea impreuna cele mai frumoase aranjamente florale!"