5 tool-uri de marketing care le ofera vizitatorilor experiente unice

Experienta pe care o oferiti vizitatorilor care intra pe site-ul vostru face diferenta intre cel care va ramane si cumpara si cel care iese in primele 10 secunde. Pe toti cei care ajung pe site-ul vostru, fie cu intentia de a cumpara, fie ca isi doresc sa se informeze, in timpul petrecut in site, acesta trebuie sa ii impresioneze prin calitate si dinamism.

1.      Persoane si Mesaj

In primul rand inainte de a stabili o strategie este esential sa faceti un profil pentru Buyer Persona. Trebuie sa stiti foarte clar cui va adresati si ce fel de cumparatori va doriti. Cu cat va intelegeti mai bine audienta, cu atat actiunile voastre vor atrage o implicare mai mare. Profilul Buyer Persona ocupa un capitol aparte in cursul de Marketing Digital predat de Ionut Condruz.

In al doilea rand este important sa aveti un mesaj relevant pentru publicul vostru, astfel incat acesta sa reactioneze. Trebuie sa cunoasteti nevoile si dorintele publicului vostru pentru a le oferi informatii de calitate care sa raspunda acestor cerinte si sa ii ajute sa inteleaga mai bine problemele lor.

Ar trebui sa va concentrati eforturile asupra conversiilor. Fie ca un vizitator descarca un material, cumpara un produs, se programeaza pentru o intalnire, se inscrie la newsletter sau incepe o conversatie cu un agent din departamentul de vanzari, fiecare dintre aceste actiuni inseamna o conversie. Daca site-ul vostru are doar vizitatori si nu are nicio conversie, aveti la indemana alte cateva tool-uri.

2.      Accesibilitate

Site-ul vostru trebuie sa fie prietenos si accesibil. Cele mai importante informatii trebuie sa se regaseasca in jumatatea superioara si centrala a paginii. Trebuie sa va asigurati ca cele mai importante butoane sunt usor de gasit si cei care va viziteaza site-ul pentru prima data vor gasi toate informatiile de care au nevoie. Plasati call-to-action relevant intr-un loc in care ar fi natural pentru cumparator sa faca urmatorul pas. Fiecare pagina de pe site-ul vostru trebuie sa aiba un scop si o actiune clara pe care cumparatorul sa o faca.

3.      Optimizare

Daca va doriti ca site-ul vostru sa fie gasit cat mai usor de motoarele de cautare, trebuie sa fie optimizat. Cum faceti aceasta? Puteti apela la agentii specializare in acest domeniu si de asemenea, sunt cateva lucruri simple pe care le puteti face chiar voi. In primul rand trebuie sa identificati o serie de cuvinte cheie si sa le utilizati. Pentru a identifica cele mai potrivite cuvinte cheie puteti utiliza instrumente precum Moz Keyword Explorer. Acesta monitorizeaza saptamanal cuvintele cheie pentru site-ul vostru si pentru cele ale competitorilor vostri. Puteti compara ranking-ul de pe mobil cu cel de pe laptop. De asemenea, daca utilizati Wordpress, un tool eficient este Yoast SEO plugin. Aceasta este o extensie pe care o puteti descarca. In varianta gratis va va gasi un singur cuvant cheie pe pagina, un preview al felului in care va arata pagina voastra pe Google. De asemenea, va face un test pentru a stabili cat de usor de citit este textul.

4.      Date

Colectati date despre vizitatorii site-ului vostru si verificati modul in care puteti realiza mai multe conversii. Google Analytics este un instrument foarte util pentru aceasta.

5.      Telefon mobil

Continutul site-ului vostru trebuie sa fie accesibil si usor de citit si pe telefonul mobil. Majoritatea oamenilor folosesc telefonul pentru a citi articole si a cauta site-uri.  60% dintre cautari sunt realizate de pe telefon.

Veti afla cum sa puneti in aplicare toate aceste instrumente, dar si sa construiti o strategie de marketing ditigal care sa genereze rezultate pozitive, la cursul de marketing digital din 22-21 octombrie. Va mai puteti inscrie pana pe 19 octombrie, fie pe email la cursuri@cbmanagement.ro, la telefon 0743.183.353 sau pe pagina cursului: Marketing Digital