4 zile de comunicare strategica organizate de International School of Communication la Bucuresti

Cea de-a patra editie a Strategic Communication Training, organizata de International School of Communication (ISOC) in parteneriat cu Creative Business Management, s-a incheiat ieri. Timp de 4 zile, doi dintre lectorii ISOC  au predat pentru publicul din Romania si Republica Moldova notiuni de strategie in comunicare si social media. In cadrul acestei editii a programului au participat aproximativ 30 de persoane, majoritatea comunicatori cu experienta in domeniu, care lucreaza in agentii si companii multinationale. Noutatea acestei editii a fost introducerea unui curs noi de „Content writing pentru social media si web” sustinut de marketer-ul britanic Desirée Banugo.

In cele patru zile de curs au fost prezentate informatii noi despre planificarea strategica in PR, comunicare interna, organizarea de evenimente si content writing. Primele trei module ale programului au fost sustinute de Kelly Freeman, expert in comunicare cu o experienta de peste 25 de ani. Kelly s-a aflat pentru a patra oara in Romania, iar interactiunea ei cu comunicatorii autohtoni a devenit deja o obisnuinta.

“Am gasit si de aceasta data un public extraordinar, extrem de bine pregatit in domeniu, care a inteles inca de la inceput mizele strategice pe care le are o organizatie in aceasta perioada. Participantii au contribuit foarte mult la construirea unor strategii pe termen lung pe care sper sa le aplice in organizatiile lor dupa acest training. Cred ca romanii inteleg exact nevoia de constructie strategica, iar acest lucru trebuie sa devina un subiect de discutie pentru manageri si antreprenori, nu numai pentru persoanele care activeaza in departamentele de comunicare”, a explicat Kelly Freeman la finalul primelor zile de curs. La cele trei cursuri sustinute de aceasta au participat reprezentanti din partea companiilor: Dedeman, Deutsche Telekom, British American Shared Services, Moldova-Agroindbank, Nuclear Electrica, Web Ventures si altele.

In primele trei zile, Kelly a sustinut trainingurile: Strategic Event Management, Advanced communications and PR strategy si Internal Communications. Participantii au avut oportunitatea de a invata din experienta indelungata a trainerului si din exemplele bazate pe situatii concrete privind event managementul, dar si crizele de comunicare interna sau externa.  

In cadrul cursului de Writing for Social Media and the Web, trainerul Desirée Banugo a discutat despre strategia pentru social media, segmentarea continutului in functie de profilul audientei. Trainerul le-a oferit participantilor sfaturi importante despre crearea headline-urilor, continutul optimizat pentru telefoanele mobile si cum sa reactioneze la comentariile negative in social media. Cursantii au beneficiat de feedback direct si sfaturi personalizate pentru a-si imbunatati tehnicile de crearea a continutului pentru social media si web.

La finalul cursurilor participantii au primit o diploma de participare din partea International School of Communication care atesta competentele dobandite in cadrul fiecarui modul. Urmatoarea sesiune a Strategic Communication Training va avea loc in luna noiembrie.