Social Media Optimization

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 14 iulie, 2018 - Duminică, 15 iulie, 2018
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 600 lei + TVA

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
Serviciul de Social Media Marketing este construit pentru business-urile care doresc sa atraga clienti noi sau sa comunice mai eficient cu clientii existenti prin intermediul platformelor social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter sau YouTube. Social media trebuie sa se alinieze cu obiectivele generale ale afacerii, iar o atentie speciala trebuie acordata unor aspecte precum: obiectivul principal al fiecarui canal, ce ton trebuie adoptat in comunicare, limbaj, modului in care abordezi reputatia online a brandului.


CUI SE ADRESEAZA?

Cursul de ”Social Media Optimization” se adreseaza tuturor celor care vor sa inteleaga cum functioneaza mecanismele social media, persoanelor care isi doresc sa lucreze in acest domeniu sau care au un business si vor sa foloseasca canalele de social media in avantajul lor. Trainingul se adreseaza comunicatorilor care isi doresc sa invete cum sa creeze comunitati relevante in jurul unui brand si celor care inteleg importanta social branding-ului. 
 
DE CE SA PARTICIPI LA ACEST CURS?


•    Vei intelege totul despre social media
•    Vei invata cum sa monetizezi platformele social media
•    Vei sti cum sa setezi un plan de social media si cum sa creezi o viziune de promovare
•    Vei intelege ce inseamna YouTube, Facebook, Google +, Instagram si Blogging
•    Vei afla cum sa folosesti social media nu doar pentru marketing, dar si pentru serviciile clientilor si PR
•    Vei invata cum sa folosesti campaniile de LinkedIn pentru a-ti creste business-ul


STRUCTURA CURSULUI

Cursul se desfasoara pe parcursul a 2 zile, 7 ore/zi si contine informatii practice din experienta trainerului. Fiecare informatie este sustinuta de studii de caz si example concrete.

1.    Introducere in Social Media

•     De ce este social media o strategie importanta?
•     Ce tip de continut trebuie sa folosesti in social media
•     Social Media Tools: cum lucrezi eficient?
•     Care sunt dimensiunile imaginilor in social media?

2.    Optimizarea profilelor de social media

•     Cele mai bune practici pentru optimizarea profilelor de social media
•     Optimizarea paginii de Facebook in functie de domeniu
•     Cum optimizam pagina de LinkedIn de companie
•     Optimizarea profilului de Instagram
•     Optimizarea profilullui de YouTube?

3.    Strategia de social media

•     Ce este o strategie de social media?
•     Setarea obiectivelor strategice pentru campaniile PPC
•     Alegerea bugetul pentru o campanie PPC
•     Cele mai bune practici pentru o strategie de succes
•     Ce tool-uri si metode folosesti?
•     Evaluarea rezultatelor obtinute

4.    Content Marketing in social media


•     Crearea continutului pentru social media
•     Realizarea unei strategii de content pentru social media
•     Cele mai bune practici pentru distribuirea continutului
•     Cum faci un Live pe Facebook
•     Cele mai bune practici pentru continut video

5.    Setarea bugetului

•     Cum folosesti reclamele intr-un mod eficient?
•     Cele mai bune practici pentru planificarea si implementarea campaniilor PPC

6.    Facebook

•     5 sfaturi SEO pentru pagina de Facebook
•     Cum folosesti cuvintele cheie in descrierea paginii de Facebook
•     Ce detalii iti fac pagina de Facebook interesanta
•     Crearea structurii campaniilor PPC
•     Setarea obiectivelor campaniei PPC
•     Implementarea campaniei PPC
•     Care sunt elementele unei reclame perfecte pe Facebook
•     Cum implementezi Facebook Pixel?
•     Alegerea audientei ideale pe Facebook. Research si targetare.

7.    Instagram

•     Cum si cand postezi pe Instagram
•     Cum alegi descrierile si hashtag-urile pentru postari
•     Cum cresti numarul de followers
•     5 metode de a converti followerii de pe Instagram in vanzari
•     Implementarea campaniilor PPC pe Instagram prin Facebook
•    Targetarea si optimizarea campaniilor pe Instagram. 
•     Instagram Analytics

8.    LinkedIn

•     Crearea unei paginii de companie de LinkedIn
•     7 metode de a imbunatati pagina de companie
•     Cum te ajuta grupurile pe LinkedIn
•     Structura campaniilor pe LinkedIn si targetarea acestora
•     Setarea campaniilor pe LinkedIn

9.  YouTube

•     Cum aduci orice video in prima pozitie pe YouTube?
•     Personalizarea link-ului de YouTube
•     9 pasi pentru optimizarea SEO a canalului de YouTube
•     Reclame platite pe YouTube prin Google Adwords
•     Raportare si analiza YouTube

10.  Google My Business

•     Optimizarea contului de Google Business
•     Cum cresti numarul de review-uri?
•     Tipuri de postari pe Google+ care te ajuta in SEO

11.   Cum construiesti o comunitate fidela


•     Strategii fundamentale pentru construirea unei comunitati
•     Cresterea si valorificarea audientei din social media
•     Colaborarea cu influencerii
•     Cele mai bune practici pentru cresterea comunitatii pentru canalele social media


DURATA: cursul se desfasoara pe o perioada de 14 ore.

    Sambata: in intervalul 10:00-17:00
    Duminica: in intervalul 10:00-17:00


COST :  Taxa de participare este de 600 lei de persoana, la care se adauga TVA si include:

•    Accesul la curs (participarea la exercitiile practice si dezbaterile din cadrul acestuia, indrumarea trainerului pe tot parcursul trainingului)
•    Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic
•    Diploma de participare eliberata de Creative Business Management


La acest curs NU este necesar sa veniti cu laptop. 


Vezi AICI reducerile de care poți beneficia.


Pentru informatii suplimentare ne poti contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54  sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.