Comunicare de brand
- 2 module a 3 ore after work
- Studii de caz locale
- Instrumente și aplicații folosite de profesioniști
-150 lei Pret 450 lei
- La reducere!
- -150 lei
Simți că organizația pentru care lucrezi, poate chiar firma ta, are mult potențial. Echipa ta face lucuri creative, vă extindeți activitatea și lansați produse noi. Cu toate acestea, rezultatele muncii par să fie apreciate de clienți, dar puțin cunoscute de publicul larg. Concurența ta a cucerit deja rețelele sociale și își prezintă în articole lungi succesul.
Ai nevoie de o strategie pentru a face și tu același lucru. O strategie în care să poți aloca bugete rezonabile pentru acțiuni care nu merg incă. Dar care sunt acelea?
Unde greșești? Probabil că faci câte puțin din fiecare, dar nu ai o strategie care să îți facă munca mai eficientă. În lipsa ei, activitatea ta înseamnă doar ore consumate pentru un conținut pe care oamenii îl văd, apoi îl uită.
Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să regândești tot. Să nu repeți ce fac alții. Să nu mai iei modele de succes și metode gata făcute. Așa cum ție nu îți stă bine cu hainele unui coleg, nici brandurile nu trebuie să folosească aceleași strategii de comunicare.
La cursul de comunicare digitală vei învăța pas cu pas cum să:
Timp de 5 săptămâni, vei afla cum să faci o strategie eficientă și cum să măsori rezultatele bugetelor investite. În fiecare modul vei afla informații noi, pe care le vei putea aplica imediat.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom, câte un modul pe săptămână.
!!! În acest moment, cursul este programat în zilele:
- 2, 4, 9, 11, 23, 25, 30 august si 1, 6 si 8 septembrie.
Modulele pot fi achiziționate și separat, găseşti linkuri pentru fiecare modul în agenda cursului.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom, câte un modul pe săptămână.
!!! În acest moment, cursul este programat în zilele:
- 2, 4, 9, 11, 23, 25, 30 august si 1, 6 si 8 septembrie.
Modulele pot fi achiziționate și separat.
Modulul 1 – Comunică vocea unică a brandului tău
Fiecare brand este unic. El spune povestea celui care l-a creat și a oamenilor care au contribuit la creșterea lui. Asemenea oricărei povești, ea trebuie spusă în cuvinte ușor de înțeles celor care sunt pregătiți să o asculte și apoi să devină partenerii tăi de conversație. În mediul digital, conversațiile se petrec pe fugă, sunt greu de început și tot mai greu de întreținut. Trebuie să atragi atenția repede, prin cuvinte bine alese. În online nu ai timp să greșești, iar vocea ta trebuie să se facă auzită mai tare decât a celorlalți.
În cadrul acestui modul înveți cum să găsești vocea brandului și cum să o faci auzită de toți cei care vor să te cunoască.
Modulul 2 - Comunicarea prin emoții
Tu știi ce vinzi? Dacă răspunsul este PRODUSE sau SERVICII, atunci urmează-ne în acest modul. Îți vom explica cum iau oamenii decizii de cumpărare, iar tu vei ști care sunt emoțiile care îi aduc către tine, pentru că emoțiile fac click în online.
Vreau să slăbesc! Vreau să am bani! Vreau să am timp! Aceștia sunt clienții tăi și niciunul dintre ei nu cere un produs, ci beneficiul pe care îl oferă acesta. Îndată ce vei începe să comunici în tonul care le permite oamenilor să interacționeaze cu brandul tău la nivel emotional, jumătate din joc este câștigat. În acest modul vei învăța să:
Vei afla că există modele de comunicare și expresii care pot crește atenția publicului pentru mesajele tale și le vei folosi pentru a transforma comunicarea actuală. Alături de trainerul tău îți vei face propriile mesaje, pe care le vei putea folosi imediat.
La finalul modulului primești un Ebook cu template-uri de comunicare și expresii cheie, în funcție de fiecare tip de public. Ebook-ul conține 3 modele de public și descrierea nevoilor afective ale acestora: Millenials, Generația Z, Generația X.
Modulul 3 – Comunicarea în social media
Social media face cele mai mari valuri încă de acum 10 ani, iar cei mai buni surferi sunt cei care văd tendințele și se folosesc de ele pentru a obține rezultate. În acest modul învățăm că social media este un ocean de informație, păreri, imagini și hashtag-uri. Brandurile care se evidențiază sunt cele care știu să se urce pe val, apoi să îl găsească pe următorul. Facebook, Insta, LinkedIn, Pinterest sau TikTok? Vrei să comunici pe toate la fel de bine sau le alegi pe cele unde sunt clienții tăi?
În social media ai succes dacă înveți regulile, apoi le faci să funcționeze pentru tine. În acest modul vei afla cum să te folosești de rețele sociale pentru a strânge o comunitate în jurul tău. Vei ști cum să creezi un plan de conținut 360 prin text, foto, video și muzică.
Timp de 6 ore vei putea exersa cum să urmezi cele 5 reguli în social media pentru ca rețelele sociale să funcționeze în favoarea ta.
La finalul modulului vei ști să faci un plan editorial pentru social media și să evaluezi corect rezultatele sale.
Modulul 4 - Comunicarea cu influencerii
Dacă vocea ta e unică, atunci influencerii nu pot fi decât o portavoce pentru tine. Deținătorii unor comunități mari de urmăritori, ei te vor ajuta să ajungi mai repede la publicul tău și îți vor traduce mesajul pe înțelesul audienței lor.
Răspunsurile la aceste întrebări le vom găsi în modulul dedicat influencer marketing. Timp de 6 ore vei învăța cum faci selecția influencerilor în funcție de produsele promovate, numărul de followeri ai acestuia și bugetul alocat. Vei avea o imagine clară a modului în care alegi 10 influenceri dintr-o listă de 100 și ce înseamnă să faci selecția unor micro influenceri. Vei ști că fiecare rețea social are influencerii săi, iar brandul tău va putea să obțină beneficii din lucrul cu ei doar dacă îi alegi corect.
Vom analiza împreună campaniile de succes, dar și cele mai frecvente greșeli în influencer marketing, pentru ca tu să pleci cu un răspuns clar despre ce înseamnă o astfel de strategie pentru organizația ta.
Modulul 5 - Comunicarea cu presa
Felicitări! Ai ajuns în următoarea etapă a comunicării și vrei ca toată lumea să știe acest lucru. Comunicarea cu presa presupune reguli diferite și poate părea, din exterior, complicată. Timpul și disponibilitatea jurnalistului în a prelua informațiile trimise de tine sunt reduse. Trebuie să știi exact ce vrei să comunici și cum să o faci, dacă vrei ca brandul tău să fie menționat într-o știre de presă.
În modulul de comunicare cu presa vom învăța, în primul rând, că există două tipuri de articole. Cele plătite (denumite advertoriale și semnalizate cu P) și cele neplătite, generate de comunicatele de presă furnizate de organizație. În plus,
La finalul acestui modul poți lua o decizie informată asupra tipului de știri care pot deveni o atracție pentru presă, dar și ce bugete ar trebui să aloci pentru o strategie care implică publicarea de advertoriale.
Acest curs își propune să explice cum poți seta strategii eficiente de comunicare digitală, punând bazele unui ton autentic și potrivit pentru toate brandurile care doresc să crească sănătos.
La finalul acestui curs vei ști să:
Comunicarea poate transforma oameni și branduri. Nu este o exagerare, ci doar o concluzie la care au ajuns specialiștii în acest domeniu. O singură idee poate salva o afacere și un cuvânt poate motiva echipe întregi. Cuvintele pot fi arme puternice sau soluții salvatoare. Cu ajutorul trainerului tău în comunicare, Bianca Preda, vei putea naviga către cele mai pune soluții pentru dezvoltarea imaginii tale personale sau a firmei pentru care lucrezi.
Bianca va răspunde la întrebări precum:
Cu o experiență de 20 de ani în comunicare și organizarea evenimentelor, trainerul te va ajuta să îți clarifici noțiunile de care nu ești sigur, cu explicații simple și ușor de înțeles.
Costul modulului – 350 lei /2 ore de curs individual de comunicare sau organizare evenimente
Trimite-ne solicitarea ta cu lucrurile pe care vrei să le înveți pe adresa cursuri@cbmanagement.ro și noi îți programăm întâlnirea cu trainerul în maxim 48 de ore. Detalii la telefon 0743 183 353.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.