Florist Expert

Informatii Curs

  • 7500 lei / persoana

Florist specialist este un veritabil curs de administrare a business-ului unei florarii. In cadrul acestui modul, absolventii cursurilor anterioare isi vor pune cunostintele in valoare pentru generarea de profit si deschiderea unei afacerii proprii. Cursul isi propune sa treaca prin toate etapele infiintarii unei florarii, evitand  capcanele de buget si lipsa de experienta a unui nou venit. Trainingul este sustinut de proprietarii Floridelux care vor impartasi cu participantii atat modelul de succes cat si exemplele care au stat la baza construirii celei mai mari florarii online din Romania. 

Pe parcursul a 60 de ore de curs, participantii vor aprofunda mecanismele financiare, logistice si de marketing ale unei florarii. Ei vor experimenta modele de lucru, vor construi bugete si vor simula negocieri cu furnizorii. 

Trainingul echivaleaza cu o scoala de business in domeniul floristicii iar avantajul sau este ca informatiile sunt adaptate pietei locale. Constructia preturilor, recrutarea personalului, ofertarea clientilor sunt doar cateva dintre informatiile complexe care se vor prezenta in cadrul acestui program unic pe piata autohtona de formare. 

Avantajul incontestabil al cursului este ca reuseste sa aduca intr-un mod usor de inteles informatii care nu sunt accesibile in acest moment niciunei persoane nou venite in industrie. Prin acest training, initiatorii isi doresc sa creasca nivelul de calificare si performanta in domeniul floristicii in Romania, devenind competitori redutabili atat pe piata din Romana cat si pe cea internationala. 

CUI SE ADRESEAZA?

Acest curs se adreseaza absolventilor cursurilor Florist Specialist.

  • Managerilor de florarie care doresc sa inteleaga toate etapele de dezvoltare pentru a avea o afacere de succes.
  • Persoanelor care doresc sa inceapa o afacere in domeniul floristicii

BENEFICII:

  • Iti vei definitiva pregatirea cu un training unic pe piata din Romania
  • Vei intelege in mod strategic rolul proceselor intr-o florarie 
  • Vei sti care sunt dotarile tehnice necesare ale unei florarii pentru functionarea ei optima
  • Vei construi un model de management al resurselor umane in florarie
  • Vei afla care sunt cele mai eficiente modalitati de promovare in florarie 
  • Vei putea construi o strategie de marketing in domeniul floristicii
  • Vei sti sa setezi politica de pret a florariei 
  • Vei afla care sunt resursele de aprovizionare ale celor mai importanti jucatori de pe piata 
  • Vei sti sa faci oferte competitive si sa iti definesti brand-ul personal 
  • Vei putea sa iti completezi cunostintele intr-un mod organizat, alaturi de profesionisti recunoscuti din industrie 
  • Vei afla ce presupune lansarea unei florarii online 
  • Vei avea recunoasterea celor din industria floristicii in ceea ce priveste pregatirea ta profesionala 
  • Vei avea un avantaj competitiv pe care alti jucatori din floristica l-au dobandit in ani de experienta si greseli strategice 

TEMATICA:


Modul ADMINISTRATIV

  • Forma administrativa
  • Autorizatii si asigurari necesare
  • Dotari tehnice in florarie
  • Recrutare personal in florarie
  • Contabilitatea primara a unei florarii
  •  Furnizori recomandati

Modul LOGISTICA

  • Necesar logistica
  • Organizare logistica
  • Organizare spatiu
  • Pregatirea pentru perioadele aglomerate
  • Lista „to do” zilnica, saptamanala si lunara pentru angajatii florariei
  • Checklist pentru deschiderea unei florarii

Modul MARKETING

  • Alegerea spatiului comercial
  • Vadul commercial 
  • Localizare si signalistica
  • Stabilirea clientele target si alegerea unui brand
  • Tehnici de marketing pentru florarii
  • Tehnici atragere clienti
  •  Prezenta si comunicarea online
  • Concepte de vitrina si explorarea tehnicilor de atragere a clientilor in florarie prin design si impact visual
  • Realizarea cataloagelor de prezentare
  • Stabilirea unei politici de preturi competitive si care sa aduca profit afacerii
  • Cunoasterea traditiilor si obiceiurilor din Romania pentru a incuraja si entuziasma vanzarile in florarie
  • Tendinte de marketing si explorarea de metode innovative de promovare
  • Magazin online vs. Magazin offline sau relatia simbiotica a zilelor noastre dintre cele 2

Modul RELATII CLIENTI

  • Stil de comunicare, prezentare si experienta clientului in florarie
  • Managementul criticilor si reclamatiilor
  • Tehnici de display marfa in florarie, aranjarea marfurilor si afisarea preturilor, aranjarea florilor in vitrina
  • Modalitati de comunicare cu clientii
  • Procedura preluare comenzi in magazine
  • Studii de caz cu exemple elocvente 

o Florarie Germania 

o Florarii Romania

Modul APROVIZIONARE

  • Lista de aprovizionare periodica materiale necesare intr-o florarie 
  • Lista de aprovizionare periodica materiale vegetale
  • Calculul pretului de vanzare in magazine
  • Managementul pierderilor din punct de vedere contabil si cum reduce pierderile
  • Catalog denumire material vegetal si nonvegetal, baxare, sezonalitate, preturi si cei mai buni inlocuitori – expert level
  • Lista de furnizori recomandati si producatori locali
  • Lista targurilor internationale de profil si cum sa maximizezi vizita la targuri
  • Liste de necesar recomandate in functie de sarbatori si perioade aglomerate


Modul PRODUCTIE

  • Executie concept vitrine
  • Productie buchete si aranjamente vanzare directa in magazine
  • Reinterpretarea marfurilor perisabile
  • Productia la cerinta clientului
  • Calculul pretului de vanzare pentru aranjamentele la cerinta clientului
  • Bonul de consum si reteta florala
  • Integrarea cadourilor in vanzarea din florarie
  • Lista de servicii adiacente oferite intr-o florarie
  • Tips&tricks intr-o florarie
  • Explorarea de idei de design floral inedit
  • Explorarea de idei interesante pentru atragerea comunitatii locale din jurul florariei
  • Realizarea de concepte diverse de design floral pentru iubitorii mediului inconjurator

DURATA  totala a cursului:  40 de ore de curs, pe parcursul a 4 weekend-uri, la care se adauga 40 ore de practica in plus, in atelierele FlorideLux.  

Partea teoretica a cursului se defasoara sambata si duminica, incepand cu ora 10.30 in fiecare zi. Cele 40 ore de practica se vor efectua in timpul saptamanii, 3 ore intr-una din zilele fiecarei saptamani de curs, pe paza unei programari stabilite impreuna cu trainerul.

LOCATIE: Cursul se desfasoara la sediul florariei FlorideLux.

Locurile sunt limitate la maxim 10 persoane.

TAXA de participare la curs :  7.500 lei / persoana (Tva 0) 

Costul reprezinta participarea la toate modulele de teorie si practica si include:

  • Materialele necesare pentru desfasurarea cursului (unelte, flori, accesorii)
  • Suportul de curs si materiale suplimentare
  • Diploma de participare eliberata de catre agentia Creative Business Management
  • Sustinerea examenului si certificatul de absolvire emis de Ministerul Educatiei

CONDITII DE ACCES LA CURS: 

> La acest curs au acces numai absolventii cursului de Florist Specialist. 

Cel mai complex program de training include cursurile:

Decorator floral - hobby si arta = 32 ore;

Florist Junior = 40 ore curs + 10 ore practica in atelierele FlorideLux,

Florist Specialist  = 40 ore curs + 20 ore practica in atelierele FlorideLux, 

Florist Expert (include managementul florariei, aprovizionare, pregatire pentru lucrul cu volume, HR, informatizare) = 40 ore curs + 40 ore practica in atelierele FlorideLux, 

PROGRAM ACREDITARE :

In urma participarii la curs, persoanele doritoare pot sustine examenul pentru obtinerea certificatului de absolvire acreditat de Ministerul Educatiei pentru Competente Antreprenoriale, conform programului de perfectionare.

Nivelul obligatoriu al studiilor este LICEU.

Examenul consta in 2 probe:

a) Proba scrisa: Test grila (10 intrebari)

b) Proba practica:  prezentarea unui proiect de business -florarie.

Acest curs se bucura de sustinerea FlorideLux, cu o experienta de peste 14 ani pe piata de flori si cadouri online si offline din Romania.