Customer Service

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500 lei

De la Agora la Pitagora. Un training de Customer Care. ALTFEL

Fiecare vanzare reprezinta primul pas spre o noua vanzare. Actiunile de customer service au ca principala finalitate RECOMANDAREA, aceasta fiind cea mai buna masura a eficientei in acest proces. Iar asta transforma fundamental echipa de customer suport in cea mai importanta Echipa de Vanzari a unei companii. Dar pana la ajunge la obtinerea recomandarii sunt multi pasi importanti de facut, sunt multe etape si procese care trebuie imbunatatite. Si totul incepe cu o asumare fundamentala: Activitatea de customer service, este si trebuie sa ramana una publica. Bun venit in Agora!

CUI SE ADRESEAZA? 

 • Managerilor, reprezentantilor de vanzari, agentilor de vanzari, specialistilor in marketing, reprezentantilor departamentului Customer Service, reprezentantilor departamentului Call Center, reprezentantilor departamentului Receptie.

 • Cursul este adresat celor care intra in contact direct cu clientii, acelora pentru care prevenirea, mentinerea si rezolvarea problemelor clientilor sunt prioritati .

 BENEFICII: 

 • Vei invata cum sa eficientizezi relatia cu clientii 

 • Vei obtine informatii care sa te ajute sa dezvolti comunicarea verbala, non-verbala si paraverbala

 • Vei invata tot ce trebuie sa stii despre modalitatile de comunicare eficienta cu clientii idiferent de tipul lor: multumiti sau nemultumiti 

 • Vei invata sa intelegi si sa interpretezi corect atitudinea clientilor tai 

 • Vei invata sa te adaptezi fiecarui client in parte. 

 • Vei invata cum sa actionezi atunci cand primesti o plangere din partea unui client 

OBIECTIVE CURS: 

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participantilor cu tehnici si cunostinte valoroase de relationare comerciala si comunicare, trainingul fiind totodata un cadru in care participantii sunt incurajati sa participe si sa schimbe experiente.

Urmareste prestatia trainerului nostru in emisiunea de la Canal 33 sa intelegi mai bine abordarea sa autentica:


STRUCTURA CURSULUI

De ce Agora? 3 niveluri esentiale de relatioanare.

Scopul customer service. Beneficii. De ce Retinem.

CLIENT INTERN : Livrarea perpetua. Comunicarea. Service Level. Portofoliul Intern de Obiectii. Ghidul Client Intern. Procese interne. Managementul proceselor. Resurse UMANe. Recomandarea interna. Cine recomanda. Motivarea recomandarii. Insemnatatea recomandarii interne.

CLIENT EXTERN : Specific. Asteptarile clientului. Incoming Customer.  Preluarea unei reclamatii. Managementul si rezolvarea reclamatiilor.  Vocea clientului . Eterogen vs Omogen. Portofoliu de Obiectii client. Ghidul Client. Managementul si rezolvarea reclamatiilor.

Customer service la telefon. Specific. Abordari.

Customer service de tip front office. Specific. Abordari.

Customer service temporizat si indirect. Specific. Abordari.

RECOMANDAREA.  Recomandarea externa.

Obtinerea recomandarii. Etape. Proces. Entitati implicate. Scopul recomandarii.

Daca oricand este momentul potrivit. Puterea din Follow up. De ce Pitagora?

ECHIPA.  Ce este Echipa. Roluri. Despre Talent  si Munca. Daca iti place


Curs interactiv cu aplicaţii practice:                                                             
Fiecare sectiune a cursului este insotita de studii de caz concrete din activitatea trainerului, jocuri de rol si sesiuni de intrebari si raspunsuri.  Vei avea ocazia sa experimentezi, aplici si analizezi toate notiunile prezentate. 

COST :

 Costul formarii de persoana este de 500 lei (inclusiv TVA).

 Sunt incluse: 

- Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia,

- Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,

- Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic,

- Diploma de participare eliberata de Creative Business Management, 

- O sesiune de feedback prin email, optionala pentru fiecare cursant, in vederea aplicarii tehnicilor invatare la curs si rezolvarea problemelor intampinate pe parcurs.

 Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.  

Testimoniale:

"Lectorul este foarte activ, cu exemple extrem de realiste." Morariu Alina

"Imi plac trainingurile active ca acesta, in care inveti dar si spui pareri, intelegi si te faci inteles. Lectorul este experimentat in domeniu, transmite cu usurinta informatiile care sunt usor de asimilat astfel. Va multumesc pentru experienta!!" Zabava Ciprian - Ion

"Prestatia lectorului pentru mine a fost foarte ok, s-a facut inteles in totalitate. Acest training mi-a adus informatii noi si mi-a reamintit lucruri pe care nu le-am mai folosit de ceva timp. A fost SUPER!" Darobat Raluca Elena

"Ma bucur pentru participarea la acest training, am fixat mai bine anumite informatii. Mi-a placut atitudinea pozitiva a trainerului, iar exemplele cu care si-a sustinut argumentele au fixat mai bine informatia. A oferit exemple si intamplari din experienta sa ca si persoana de vanzari, exemple care mi-au adus un plus de valoare. Modul meu de a comunica se va imbunatati dupa acest training." cursant in-house

"A fost foarte folositor acest training. Lectorul este o persoana captivanta si capabila sa atraga toata atentia. Consider ca imi va fi foarte folositor ce am invatat."cursant in-house

"Lectorul s-a documentat bine inainte de inceperea cursului, chiar daca este un domeniu foarte nou."cursant in-house

"Un curs util, foarte bine structurat si prezentat. Foarte multe experiente personale ca si exemple."cursant in-house

© Antonio Zarnescu – februarie 2017