Formarea unei echipe de profesionisti este o provocare pentru orice companie. Lectorii Creative stiu care sunt nevoile pietei si structureaza cursuri interactive, actuale, menite sa ofere suport pentru orice tip de activitate. Fiecare trainer are experienta in domeniul in care sustine cursul si aduce exemple din activitatea sa de zi cu zi.

Echipa de lectori Creative este formata din:

Bianca Preda  

Bianca este un fost jurnalist cu o bogată experienţă în activitatea de PR şi event planning. De peste 12 ani coordonează şi implementează strategii de comunicare menite să aducă mesajele companiilor mai aproape de publicul lor. În activitatea sa profesională a gestionat numeroase campanii şi evenimente, atât în domeniul economic, cât şi cel social şi politic. În prezent, Bianca coordonează echipele de comunicare strategică ale clienţilor agenţiei şi livrează cursuri inspirate din activitatea proprie.

Ionut Condruz  

Ionuț are o experiență de peste 7 ani atât în Marketing, cât și în Management. În prezent, este consultant în management și marketing digital pentru companii și, în același timp, susține sesiuni de cursuri în cadrul Creative Business Management, în calitate de trainer. A participat la numeroase cursuri de perfecționare, atât în țară cât și în străinătate, și a susținut prelegeri la conferințe naționale și internaționale, pe teme de Management și Marketing digital. Oferă consultanță în comunicare online, în crearea de strategii de promovare și în implementarea de metode de fidelizare a clienților.

Maria Toader  

Este profesor în cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară Bucureşti - Facultatea de Agricultură, Departamentul Ştiinţele Plantelor/Educaţie. Este lector pentru cursurile de „Agricultură ecologică” (Anul IV, Specializarea Agricultură), Legislaţia în sistemul de agricultură ecologică” (Anul I, Masterat Agricultura Durabila) şi „Certificarea fermelor ecologice” (Anul II, Masterat Agricultura Durabila). În 2008 a obținut diploma de doctor în agronomie, iar în 2010, certificarea pentru specializare în agricultura ecologică emisă de Asociația Ungară de Agricultură Ecologică și Departamentul de Agricultura Ecologică din cadrul Universității Corvinus, Budapesta, Ungaria.

Bogdan Chelu   

Bogdan este trainer în cadrul Creative Business Management cu o experiență de peste 5 ani în livrarea programelor de pregătire în domeniul vânzărilor. De aproximativ 10 ani, Bogdan a gestionat echipe de vânzări la nivel național. Cele mai importante provocări profesionale pe care acesta le-a transformat în succes au fost crearea unor rețele de vânzări, consolidarea echipelor de vânzări, recrutarea și motivarea agenților cu care a lucrat.

Catalin Ionascu  

Dintotdeauna pasionat de scris, Cătălin a „creat” primul său text la vârsta de 7 ani și de atunci nu s-a lăsat de acest obicei. Până în prezent, Cătălin a scris sute de poezii, esee și articole . A ales drumul marketing-ului în 2008 când și-a început experiența în mediul ONG, realizând campanii de comunicare, PR și strategii de promovare dedicate studenților. În 2012 a înființat Romanian Copywriter, un blog care a ajuns cea mai mare comunitate de content writeri și copywriteri din România. În prezent, Cătălin este trainer în echipa Cabinetul de Business, Content Marketing Manager în cadrul agenției The Pharmacy dar și autorul cărții „Namaste – Jurnal de India”.

Laurentiu Mihai  

Laurențiu Mihai este mare pasionat de mediul online şi de educaţie financiară. Este cofondator al agenției The Pharmacy și specialist acreditat în promovarea pe Google. De 4 ani deţine un blog personal pe nişa educaţiei financiare (www.laurentiumihai.ro). Până în prezent a ajuns să fie cel mai accesat blog de educaţie financiară din România şi a pus bazele unei comunități de aproximativ 10000 de membri dornici să înveţe cum să-şi gestioneze banii. Pentru Laurențiu, blogul a devenit o sursă importantă de venit şi este de părere că oricine poate să facă bani dacă alocă blogului doar câteva ore pe săptămână şi este specialist în domeniul lui. Laurențiu susţine frecvent cursuri de performance marketing, în diferite oraşe din România.

Kelly Freeman  

Kelly este expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și Ministere britanice. A fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și pentru o agenție de aplicare a legii din cadrul Ministerului de Interne. În ambele organizații, rolul ei principal a fost acela de a dezvolta strategiile de comunicare ale departamentelor și de a contribui la strategia generala de comunicare a Guvernului. Ea este membru activ al Rețelei de Comunicare a Guvernului Marii Britanii, contribuind la dezvoltarea instrumentelor, sistemelor și proceselor necesare pentru susținerea unei abordări strategice a comunicării guvernamentale. A coordonat reorganizarea strategică a Defra și a stabilit direcțiile de comunicare în cadrul echipei ei. În cadrul Biroului Central De Informații, a dezvoltat un cadru de învățare și dezvoltare care a ajuta la transformarea unei culturi a anunțurilor pasive în una a implicării active. În același timp, Kelly a contribuit la dezvoltarea competențelor de comunicare ale angajaților rețelei guvernamentale din întreaga țară. A fost consilier pe tema dezvoltării proiectului Engage – o metodă de dezvoltare a comunicării și dezvoltării de politici bi-direcționale – în cadrul guvernului Marii Britanii, în prezent urmând un Masterat în Comunicare Publică Strategică. Kelly a colaborat cu Guvernul din Tanzania pentru a dezvolta un cadru strategic pentru comunicare și a predat în mod frecvent oficialilor de rang înalt din Europa, China și Africa. Kelly a ocupat poziția de conducere în cadrul Comunității Specialiștilor în PR din Londra.

Ovidiu Balcacian  

Ovidiu este „omul cu Facebook”, își petrece o mare parte din zi realizând strategii, campanii de ad-uri, dar și administrând alte rețele de socializare. A gestionat până acum peste 1000 de campanii de Facebook și coordonează peste 30 de proiecte în acest moment, de la magazine online la servicii, fiecare dintr-un domeniu diferit.

Cristina Olaru  

Cristina este trainerul workshopului "Frumusete handmade". Realizeaza de mai multi ani cosmetice handmade si are un blog unde poti gasi informatii pretioase: http://handmadesisterbeauty.blogspot.ro/

Jenni Perry  

Jenni este expert senior in comunicare, consultant PR si scriitoare cu vasta experienta in sectorul public si privat, cat si in organizarea evenimentelor caritabile. A consiliat ministri si oficiali din mai multe departamente, cum ar fi Departamentul pentru Sanatate, Comert si Industrie, in cadrul Guvernului britanic, inainte de a prelua un rol similar pentru Familia Regala Britanica. In mediul corporate, Jenni a fost Director Media si PR pentru grupul international Pfizer, unde s-a ocupa de comunicarea corporate si programe de training de media pentru intreaga organizatie, ca membru al echipei de comunicare in Europa. De asemenea, pro bono, s-a implicat in mai multe actiuni caritabile in domeniul sanatatii si educatiei. Fiind un trainer cu experienta, Jenni este creativa si implicata, oferind incredere in ideile lor studentilor sai. Experienta sa profesionala include dezvoltarea strategiilor, comunicare corporate strategica, managementul reputatiei, comunicare de criza, managementul schimbarii, training media, copywriting si editare, comunicare interna, media si relatii publice, evenimente, abilitati de negociere si prezentare, public affairs si CSR.

Aurelia Grecu  

Aurelia Grecu este expert ecolog în domeniul protecției mediului, fiind autorizată de Ministerul Mediului ṣi Pădurilor ca şi elaborator de studii şi evaluǎri de mediu. Are de asemenea experiență în sfera biologiei, agriculturii ecologice ṣi a certificării produselor obținute din agricultura ecologică conform Standardului UE ṣi NOP. Fiind o susținătoare a protecției mediului ṣi a utilizării durabile a resurselor ecosistemelor naturale, se implică în promovarea de soluții ecologice locale, colectarea şi diseminarea celor mai sustenabile practici agricole, ca soluții pentru declinul biodiversităţii şi a schimbărilor climatice.

Andrada Vasii  

Andrada are o experienţă de 4 ani în domeniul trainingului de management de proiect, comunicare şi formare a adulţilor. De la sesiuni de coaching, la sesiuni dedicate, a susţinut traininguri targetate pe nevoile specifice ale clientului. În prezent este Specialist Marketing şi doctorand, având o experienţă vastă în diverse industrii: telecomunicaţii, consultanţă şi management, jurnalism, IT şi energetică.

Antonio Zarnescu  

Antonio este un Trainer si un Vanzator autentic. Cunostintele si tehnicile de Vanzari prezentate in trainingurile lui sunt, in mare masura, experiente personale, rafinate creativ in timp, pentru a fi aduse la forma lor cat mai simpla, esentiala. Antonio crede in filonul nealterat al vanzarii autentice, neslefuite, pe care, ca un culegator de arta, il cauta si il provoaca in interactiunile zilnice, pentru a extrage din el adevaruri originale si tehnici capabile sa inspire performanta. Este un om curios, iar aceasta stare de cautare ii ofera sansa ca fiecare training sa fie o poveste unica, construita alaturi de cei care participa la ea, deschisa oricarui deznodamant. Antonio isi leaga experienta de Vanzator de primii pasi in viata, ca un bagaj fundamental, pe care l-a rafinat ulterior in cei peste 15 ani de performanta in Vanzari, impletiti cu 12 ani de activitate in recrutarea si coordonarea de echipe comerciale si de marketing. Cu mai bine de 8 ani in urma, a inceput sa le impartaseasca celorlalti din expertiza sa, activand peste 5 ani ca trainer intern pentru companiile unde isi desfasura activitatea, urmati de alti 3 ani de activitate ca trainer acreditat. In aceasta ultima postura, Antonio a dezvoltat si livrat mai multe proiecte complexe de training asa cum sunt si “Vanzator sau Invins!” si “Ce incepe cu R nu se termina cu A”, dedicate vanzarilor si respectiv customer service-ului, pe care Antonio le propune tuturor celor care aleg sa isi dezvolte cariera alaturi de Creative Business Management.

Andreea Folea  

Andreea este expert in Resurse Umane, cu peste 10 ani de experienta in proiecte variate de Resurse Umane din fiecare segment important al acestui domeniu: salarizare, administrare de personal, recrutare, analiza, planificare de resurse umane, compensatii si beneficii. Peste sapte ani de activitate Andreea i-a petrecut in companii cu istorie in antreprenoriat si management romanesc, unde a implementat proiecte de optimizare a proceselor de resurse umane. De patru ani sustine programe de formare pentru manageri despre instrumente manageriale, cum ar fi motivarea angajatilor, fisa postului, nivele de cariera, evaluarea pozitiilor, precum si pentru specialisti, despre procese de resurse umane, cum ar fi optimizarea si managementul acestora, politici si proceduri.

Alina Varadi  

Alina Varadi este specializata pe management si marketing, cu o experienta de 19 ani. In prezent este proprietara a Centrului CasaBIO cu sănătate - Centru certificat BIO din 2009, adica de la inceputul conceptului de BIO pe piata din Romania. Are experienta formarii consumatorului de produs BIO si a formarii pietei de produs BIO cerut de consumator. Este implicata in Api-nutritie - concept care sta la baza promovarii produselor apicole ca aliment benefic. Acest concept a fost inventat in Romania de catre Echipa CasaBIO si promovat atat in tara cat si in strainatate, in beneficiul preventiei. Adepta a apiterapiei, cu competenta in nutritie si cu posibilitatea de a transmite informatiile si altora, incearca cu pasiune si iubire de albine sa faca legaturile intre: produsul apicol, descoperirile stiintifice, beneficiul nutritional al produselor apicole, apicultorul BIO (care are produse apicole de calitate), consumatorul produselor apicole de calitate, o albina sanatoasa si piata inca in formare.

Wilhelm Tartler  

Wilhelm Tartler este apicultor certificat ecologic cu un numar de 200 familii de albine si presedintele Asociatiei MELIKOLEG de la Sibiu. In cadrul asociatiei organizeaza evenimente apicole, seminare, workshopuri si excursii de documentare. Are o experienta de 10 ani in inspectie si certificare in domeniul agriculturii ecologice, in special in domeniul de apicultura ecologica.