Social Media este si trebuie sa fie pentru toti!

Raspandirea retelelor de socializare si numarul tot mai mare de utilizatori fac obligatorie prezenta in social media a oricarui business, indiferent de dimensiunea acestuia.

Argumentele clare pentru care sa folosim retelele de socializare in Romania sunt relativ simple: 9.5 mil de conturi de Facebook, peste 1 milion de conturi de Instagram si peste 9.000 de bloguri active. Aceste statistici sunt in continua crestere de cativa ani si nu doar asta! Prin social media se poate vinde aproape orice, de la tractoare si pana in zona de fashion, trecand prin servicii sau produse foarte nisate.

Important nu este doar ca un brand sa fie prezent in social media, ci si modul in care acesta se prezinta. Problema principala este neincrederea unor businessuri mai mici in a investi pentru o prezenta de calitate in social media.

Cu toate ca nu este atat de dificil ca orice business, indiferent de dimensiunea acestuia, sa fie prezent macar pe Facebook, cateva aspecte de baza trebuie respectate pentru ca acest lucru sa fie posibil.

Cel mai important este ca fiecare business  sa aiba o strategie la care sa isi alinieze prezenta pe retelele de socializare. Pentru aceasta sunt necesare obiective clare precum obtinerea notorietatii, engagement din partea vizitatorilor, cresterea vanzarilor.

Retelele de socializare umanizeaza un brand si il aduc mai aproape de publicul sau, facilitand interactiunea cu acesta. Cunoasterea publicului tinta este esentiala pentru a transmite un mesaj care sa ajunga la destinatarii potriviti si cu care acestia sa se identifice.  

Un alt aspect important este crearea unui content original, de calitate care sa atraga vizitatorii sa revina pe pagina. Continutul trebuie sa fie relevant pentru publicul tinta si sa corespunda nevoilor si cerintelor acestora, oferindu-i informatii utile.

Consecventa in comunicare este inca un lucru ce nu poate fi ignorat atunci cand o companie este prezenta in Social Media. Postarile si articolele, trebuie sa fie constante si sa faca parte dintr-un plan aliniat la strategia de business. Ceea ce se comunica in Social Media trebuie sa fie coerent, de la prezenta corecta a logo-ului, la structura mesajelor si imaginile utilizate, totul trebuie sa fie unitar. Publicul trebuie sa poata recunoaste un brand prin ceea ce acesta comunica si modul in care alege sa isi transmita mesajul. Fonturile si paleta cromatica trebuie sa fie aceleasi pe toate retelele de socializare, astfel incat sa fie usor de retinut pentru potentialii cumparatori.  

Acestea sunt o parte dintre aspectele importante, usor de pus in practica pentru orice business care doreste sa fie prezent in Social Media. La cursul sustinut de Ovidiu Balcacian, Social Media Smart Training, participantii afla toate detaliile importante si au posibilitatea de a asimila rapid aceste notiuni teoretice prin exercitii practice.

Daca vrei sa afli cum sa iti setezi obiectivele pentru fiecare retea de socializare si cum sa construiesti si sa implementezi o strategie eficienta si sa optimizezi totul pentru a genera vizibilitate, te asteptam pe 22 si 23 iulie, la Social Media Smart Training.