24% dintre marketeri declara ca investesc mai putin de 50 de dolari pe luna pentru realizare de continut

Conform unui raport publicat de Search Engine Journal, despre modul in care marketerii isi gestioneaza bugetele, majoritatea nu aloca sume importante pentru continut. Aproximativ un sfert dintre acestia decalara ca investesc mai putin de 50 de dolari pe luna pentru realizare de continut desi specialistii in domeniu sunt de parere ca investitia in acest domeniu este profitabila, dar pe termen lung. Crearea de  continut este esentiala pentru promovarea site-ului companiei sau afacerii. Daca oferi publicului si potentialilor clienti informatii utile, valoroase, site-ul va genera mai mult trafic si va fi pozitionat de catre motoarele de cautate pe locuri mai bune. 

Datorita rapiditatii cu care evolueaza digital marketingul este dificil pentru marketeri sa prioritizeze si sa stabileasca ponderea importantei intre social media, PPC si SEO. Postarile pe blog sunt considerate a fi cele mai eficiente tipuri de content, 41% dintre marketeri utilizand astfel de mijloc de transmitere a informatiei, urmat de e-book-uri si videoclipuri. Facebook este in continuare considerata de 80% dintre marketeri cea mai eficienta retea pentru afacerile mici. Aceasta este cea mai utilizata platforma, alaturi de LinkedIn si Twitter. 

In ceea ce priveste distribuirea evenimentelor si PPC, majoritatea marketerilor cheltuie pentru acestea cateva sute de dolari lunar. Atat pentru Facebook, cat si pentru Google AdWords investitia minima pe care o poti face intr-o campanie este de 10 dolari. Cu toate acestea, o campanie platita asigura o vizibilitate punctuala. Pentru o crestere organica ulterioara este nevoie de un continut calitativ care sa mentina publicul pe site si sa il fidelizeze. Specialistii sunt de parere ca este mult mai usor sa determini un client vechi sa achizitioneze inca un produs, serviciu, decat sa obtii clienti noi prin reclame. 

Strategia de marketing digital este foarte importanta pentru a creste un blog si a promova un site, iar acest lucru poate fi realizat printr-o campanie de comunicare si PR digital bine realizata. Pentru a genera impact si a mentine publicul pe site este vital sa ai un continut bine realizat. Trebuie sa oferi vizitatorilor pe site-ul tau informatiile pe care ar avea nevoie sa le caute pe alte pagini. In procesul de branding si creare a unei reputatii este important sa redactezi advertoriale astfel incat sa iti cresti notorietatea. De asemenea, un al mod prin care sa atragi si sa mentii publicul pe site sunt campaniile de recomandari in bloguri prin articole tematice. Aceste strategii de redactare a unui continut calitativ si a publicitatii conexe te ajuta sa te promovezi online intr-o maniera pozitiva si sa obtii mai multi clienti. 

Mai multe detalii despre cele mai folosite instrumente de marketing online si cum sa utilizezi strategiile pentru a genera profit poti afla la cursul de Digital Marketing. Trainerul cursului, Ionut Condruz are o experienta de peste 7 ani atat in Marketing, cat si in Management.