• Iti place sa scrii si vrei un job in copywriting?

    Agentia Creative Business Management te pregateste GRATUIT pentru viitoarea ta cariera. 

    Trimite un text de maxim 1500 de caractere cu tema "Ce cred eu ca se va schimba in copywriting in urmatorii 5 ani" si poti castiga un loc la cursul de "Initiere in Online Content Writing & Copywriting" sustinut de fondatorul Romanian Copywriter, Catalin Ionascu. 

  • #martisor: Ia-ti voucherul de 50 lei si vino la cursurile creative

    De Martisor, doamnele si domnisoarele primesc cadou un voucher de 50 lei.

    Inscrie-te si achita in martie cursurile dorite, folosind codul promotional #martisor pe formular si ai 50 lei reducere fata de pretul afisat pe site la momentul inscrierii.

  • International School of Communication sustine cea de-a doua editie a programului avansat de comunicare

    International School of Communication, in parteneriat cu agentia de training Creative Business Management, va sustine in perioada 15-17 martie cea de-a doua editie a programului avansat de comunicare. Cursurile sunt structurate pe o zi si vor fi predate de expertul in comunicare britanic, Kelly Freeman. Elementul de noutate al acestei editii il reprezinta modulul de comunicare interna care vine in completarea celor de event management si PR strategic.

  • Vanzator de Succes sau Vanzator de Succese? (Povestea Domnului Stalpu’)

    * articol realizat de Antonio Zarnescu, trainerul cursului VANZATOR sau INVINS. Un training de vanzari ALTFEL

    Am cunoscut de-a lungul anilor atat vanzatori de succes cat si vazatori de succese.  Dincolo de jocul de cuvinte, poate ca va intrebati care este diferenta. Una fundamentala la care voi raspunde acum, deocamdata, pe jumatate. Cea de a doua categorie este reprezentata de cei care pot vinde, doar atunci cand produsul este unul care beneficiaza de atat succes incat practic se vinde singur; sau de cei care au succes doar atunci cand conditiile din piata reusesc sa asigure o comercializare facila si fara batai de cap a produselor lor.

    A fost odata un timp cand, ca sa ii deosebesti pe unii de ceilalti, era o misiune aproape imposibila. Din vremea acelor amintiri vine si povestea Domnului Stalpu’.

  • De ce ai nevoie de un content marketer in 2017 mai mult ca oricand

    Nevoia de conţinut se schimbă mereu. Însă, un lucru este cert: mereu va fi nevoie de conţinut. Comunicarea dintre oameni precum şi dintre branduri şi oameni evoluează odată cu tehnologia. 

    În urmă cu câţiva ani, agenţiile de marketing online au început să promoveze mai mult ca oricând actualizările algoritmilor de la Google. La acea vreme, era o nevoie masivă de conţinut, motiv pentru care content writerii au început să fie căutaţi mai mult ca oricând.

    Pe atunci se spunea: „Content is King”, iar prin „content” se înţelegea „conţinut text”.De aceea, la acea vreme am pus bazele cursului de Iniţiere în Content Writing şi Copywriting, organizat la Bucureşti.