Workshop intensiv de Copywriting

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 24 iunie, 2017 - Duminică, 25 iunie, 2017
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr.44  vezi harta
  • 600lei (TVA inclus)

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Eşti creator de conţinut? Postezi în social media, scrii pe un blog sau website, creezi mesaje pentru campanii online sau pur şi simplu îţi place să scrii?

Vino la workshopul intensiv de Online Content Writing şi Copywriting! 

De ce să participi?

  • Vei transforma scrisul într-o activitate plăcută şi eficientă
  • Îţi vei îmbunătăţi propriul website din punct de vedere al conţinutului
  • Vei afla principalele reguli de SEO pe care trebuie să le ştie orice content writer
  • Vei afla care sunt toate elementele unui plan de content writing
  • Vei realiza propriul plan editorial pentru blog, în scopul generării de lead-uri
  • Vei afla cum să realizezi un articol optimizat pentru motoarele de căutare
  • Vei dobândi abilitatea de a scrie texte persuasive
  • Vei afla cum să interpretezi / să redactezi un brief
  • Vei afla cum să scrii sloganul şi mesajele unei campanii de marketing online
  • Îţi vei îmbunătăţi textele scrise pentru Facebook (postări pe pagină şi reclame)

Acest curs este pentru tine, dacă...

  • Lucrezi pe un post de junior copywriter sau content writer şi vrei să îţi accelerezi procesul de învăţare
  • Lucrezi pe un post de marketing online sau PR şi te confrunţi zilnic cu nevoia de a scrie conţinut pentru materialele de promovare
  • Eşti freelance writer şi vrei să îţi creşti calitatea serviciilor oferite
  • Cauţi un loc de muncă în publicitate online şi vrei să îţi creşti şansele de a îl găsi
  • Eşti membru într-o organizaţie în care eşti responsabil de aria de comunicare şi PR
  • Eşti pur şi simplu curios să înveţi cum să scrii eficient materiale publicitare online

AGENDA CURSULUI:

Modul 1: Introducere şi încălzire

Ne vom cunoaşte mai bine, vom trece în revistă toate activităţile pe care le vom desfăşura la curs şi ne vom încălzi cu câteva exerciţii distractive de content writing.

Modul 2: Content Writing: strategie si aplicaţii

Vom afla care sunt toate elementele unui plan de content marketing, vom trece în revistă principalele reguli de SEO pe care trebuie să le ştie orice content writer şi vom alege strategiile de conţinut potrivite pentru cazul fiecărui participant (la alegere, pentru compania din care face parte sau pe un studiu de caz dat).

Modul 3: Realizarea conţinutului unui website

Vom afla principalele reguli de scriere a conţinutului pe un website şi vom lucra la îmbunătăţirea conţinutului de pe propriile site-uri (la alegere, pentru compania fiecărui participant sau pe un studiu de caz dat). 

Modul 4: Scrierea de articole pentru blog

Vom afla cum să redactăm un plan editorial pentru blog, bazat pe cuvinte cheie şi nevoile cititorilor noştri. Vom lucra practic la propriile planuri editoriale, folosind strategia „pâlnie” şi vom realiza structura şi conţinutul unui articol din plan.

Modul 5: Online Copywriting aplicat

De la interpretarea unui brief şi până la crearea mesajelor pentru materialele de promovare online, vom parcurge toate etapele pe care le realizează un copywriter pentru clienţii săi. Acestea includ: crearea sloganului, conţinutului pentru landing page-uri şi a mesajelor pentru materialele vizuale şi pagina de Facebook.

Important!

Cursul are în proporţie de peste 70% exerciţii practice. Pentru a-şi eficientiza munca de la acest curs şi a avea acces la cât mai multe informaţii pentru research, este recomandat să vii cu propriul laptop.

Nivel de pregătire: intermediar

Despre trainer

De peste 5 ani, Cătălin Ionaşcu scrie conţinut online pentru companii româneşti şi internaţionale. Până în prezent, a scris pentru peste 250 de companii dintr-o gamă variată de industrii şi a susţinut peste 500 de ore de training în copywriting, content writing şi marketing online. În medie, Cătălin scrie aproximativ 1000 de cuvinte în fiecare zi.

Detalii organizatorice

DURATA CURSULUI: 14 ore

Sâmbătă: 10:00 – 17:30

Duminică: 10:00 – 16:30

Cost: taxa de participare la curs este de 600 lei cu TVA inclus de persoană

Costul include:

  • Suportul de curs şi materialele necesare
  • Diplomă de participare emisă de Creative Business Management
  • Feedback şi îndrumare din partea trainerului, în urma cursului, pentru fiecare participant
  • Înscrierea pe un grup secret de Facebook, dedicat foştilor participanţi ai cursului
  • Acces la resurse şi evenimente din domeniul marketing online / content writing

Vezi aici reducerile de care poti beneficia.

Pentru a asigura o experienţă relevantă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 10.

Testimoniale cursanţi:

„Despre cursul Initiere in copywriting si content writing, tinut de Catalin… numai lucruri de bine. Pentru mine, o persoana care pana la acest curs nu a mai avut contact cu domeniul, ci doar o curiozitate legata de el, informatia primita a fost mai mult decat pretioasa. Cred ca cel mai potrivit as numi aceasta experienta ca fiind o incursiune in lumea scrisului :). Dupa cele doua zile, am inteles ce inseamna de fapt copywriting-ul si content writing-ul si ca totul se invata, avand la baza tehnici foarte bine stabilite. Concluzia in urma participarii la acest curs: Asa cum o persoana care are nativ o voce frumoasa, dar nu urmeaza lectii de canto, nu va putea face niciodata performanta in domeniul muzical, la fel o simpla inclinatie spre scris, dar care nu este lucrata si dezvoltata, nu te va face niciodata scriitor.” Ana Racoveanu

„Cursul de Copywriting a fost mai mult decât un curs. Prin răbdare şi devotament, Cătălin a reuşit să creeze o atmosferă foarte prietenoasă care a ajutat extraordinar de mult în asimilarea informaţiei. Interacţiunea continuă şi discuţiile pe baza studiilor de caz au făcut ca timpul să treacă foarte repede şi să ne dorim încă alte două zile în care să vorbim despre Copywriting şi Content Writing. Cursul mi-a oferit toate informaţiile de care aveam nevoie şi sunt bucuroasă să întrevăd o carieră în acest domeniu. Mulţumesc, Cătălin! Mulţumesc Creative Business Management! La cât mai multe cursuri de acest fel!” Larisa Hofer

„Este un curs ideal pentru cei care sunt la început de drum în acest domeniu. Te ajută, în primul rând, să înţelegi foarte bine diferenţa dintre content writer şi copywriter pentru a-şi da seama ce ţi se potriveşte. Iar cadrul prietenos îţi dă curaj să interacţionezi şi să pui orice întrebare. Vei pleca mai sigur pe ceea ce ştii şi cu o mulţime de noi informaţii pe care să le aplici de acum încolo.” Noa Lupu

„În calitate de participant la acest curs, am avut şansa să învăţ o serie de lucruri din domeniul marketingului online şi să desluşesc câteva aspecte conceptuale definitorii pentru acest domeniu. A fost un curs extrem de util şi de benefic atât prin prisma cunoştinţelor asimilate, cât şi prin prisma modului de transmitere a acestora. O atmosferă plăcută, dinamică şi relaxantă! P.S.: Magna cum laudae!” Sabina Busuioc

„Cel mai mult am apreciat ideea de interacţiune, faptul că am discutat deschis şi constructiv pe lucruri aplicate. De altfel, mi-au mai plăcut oamenii, atmosfera prietenoasă şi echilibrul dintre partea teoretică şi cea practică. Clar, e o experienţă de încercat.” Beatrice Mituleci

„Un curs aplicat, structurat şi fundamentat deopotrivă pe teorie, dar, mai ales, pe experinţa cuiva care lucrează de ani buni în domeniu. În plus, Cătălin e un trainer grozav, care ştie ce şi cum să împărtăşească din cunoştinţele sale. O experienţă educaţională care merită întreaga investiţie! Mulţumesc Cătălin şi CBM!” Lăcrămioara Vidru