Strategii practice de PR

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 18 martie, 2017 - Duminică, 19 martie, 2017
  • 10:00
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500 lei cu TVA inclus





Acum poti face plata si in rate!

Strategii practice de PR 

„Dacă aș mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aș cheltui pe PR” (Bill Gates).

Vrei să găseşti  soluţiile pentru o campanie de PR adaptată publicului tău?  Vrei să descoperi cum pasiunile şi hobby-urile tale pot deveni mijloace de promovare ale produselor pe care vrei să le prezinţi?

Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii cu care este adesea confundat.  Cursul te învaţă tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.

 CUI SE ADRESEAZĂ? 

Persoanelor care doresc să înceapă o carieră în PR sau să se specializeze în planificarea campaniilor de relații publice.

 OBIECTIVELE CURSULUI 

Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru alcătuirea unei campanii de Relații Publice şi să creeze un spaţiu în care cursanţii să exploreze propria imaginaţie şi să testeze ideile creative pe care le au. 

Participanții vor avea posibilitatea de a cunoaște și înțelege modalitatea de concepere și implementare a unei campanii și să evalueze corect beneficiile acesteia. 

 STRUCTURA CURSULUI 

 • Cum construim o campanie de PR creativă? Ancore de mesaj: Care este cel mai important lucru pe care trebuie să îl afle clientul despre produsele noastre? Mesaje emoţionale. Comunicăm raţional sau emoţional? Identitatea vizuală a campaniei. Cum comunicăm vizual cu publicul nostru?

 • Planificarea campaniei de Relații Publice: Care sunt tehnicile de bază ale planificării? Cum ne asigurăm că planul nostru de PR funcționează? De ce este necesară o planificare a campaniei de comunicare? Pe ce perioadă alegem să desfășurăm campania? Care este durata medie care ne asigură eficiența unei campanii? 

 • Cele 4 etape ale planificării unei campanii de Relații Publice: Cercetare, Planificare, Comunicare și Evaluare 

        • Tipuri de campanii de relații publice: Alegerea tipului de campanie potrivit, în funcție de companie, produs, serviciu și/sau plasarea pe piață. 

 • Cum antrenăm creativitatea? Învăţăm să folosim elemente creative pentru susţinerea mesajului. Atragem atenţia sau şocăm? Care sunt limitele creativităţii? Identificăm resurse şi condiţii care susţin creativitatea - un mediu creativ va fi sursa ideilor creative.

 • Analiza și stabilirea publicului țintă: Cum ne stabilim publicul țintă? Cum ne fidelizăm publicul? 

 • Strategii de comunicare: Cum construim un mesaj public? Care sunt canalele de comunicare pe care ne vom promova mesajele? 

 • Utilizarea instrumentelor social media: bloguri, site-uri dedicate, rețele de socializare, forumuri. Lansarea campaniilor în social media. Tipuri de mesaje și adaptarea conținutului la noile tendințe 

 • Comunicarea cu mass-media: Cum să construim o bază de date cu jurnaliști? Cum stabilim un media-plan? Cum putem stabili parteneriate media și cum le monitorizăm efectele? 

 • Bugetul: Stabilirea planului de resurse (umane, materiale, financiare). Cum ne construim/calculăm bugetul de comunicare? 

 • Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare: Monitorizare de presă. Întocmirea raportului de evaluare 


 APLICAȚII PRACTICE 

În cadrul cursului va fi prezentat un studiu de caz al unei campanii de comunicare desfășurate de Creative Business Management, pentru a exemplifica concret activitățile de relații publice. De asemenea, vor fi organizate exerciții individuale sau de grup în vederea realizării unei strategii de relații publice. 


 BENEFICII 

 • Vei învăța cum să stabilești obiectivele unei campanii de Relații Publice și cum să identifici publicul țintă 

 • Vei ști cum să realizezi strategiile și tacticile ce stau la baza campaniilor de Relații Publice 

 • Vei învăța cum să utilizezi canalele media și social media potrivite 

 • Vei ști cum să îți stabilești bugetul de PR și cum să evaluezi corect campaniile de PR 

 • Vei învăța cum să construiești un comunicat de presă și cum să asiguri vizibilitatea materialelor în presă 

 • Vei învăța cum să realizezi o monitorizare de presă și un raport de evaluare lunar al campaniei 

 • Vei învăţa cum să eviţi clişeele şi cum să compensezi lipsa unor bugete mari de promovare prin creativitate.

COST 

Costul formării de persoană este de 500 lei (cu TVA inclus).

   Sunt incluse: 

 •Suportul de curs și materialele necesare 

 •Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 

 •Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.