Strategii avansate de PR si Comunicare

Informatii Curs

  • Miercuri, 7 iunie, 2017 - Miercuri, 7 iunie, 2017
  • Bucuresti  vezi harta
  • 375euro/pers, Early bird 275euro/pers

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • ISOC, CDP

Advanced communications and PR strategy

Strategiile de comunicare sunt esențiale pentru orice brand care aspiră să își consolideze imaginea și să își fidelizeze publicul. În lipsa unei strategii bine realizate multe companii pierd contactul cu audiența și eșuează în procesul de a se adapta nevoilor publicului. 

Kelly Freeman, unul dintre cei mai cunoscuți experți în comunicare din Marea Britanie vine la București pentru a susține un curs intensiv de strategie în comunicare și PR, dedicat specialiștilor în domeniu și antreprenorilor care înțeleg nevoia unei strategii în procesul de comunicare. Cursul este organizat de International School of Communication din Londra, în parteneriat cu Creative Business Management și este o premieră pentru domeniul trainingului în comunicare din Romania.

 CE VEI ÎNVĂŢA DE LA KELLY FREEMAN

-  Vei învăţa să analizezi, să proiectezi şi să prioritizezi interesele publicului,

-  Vei şti să selectezi canalele cele mai eficiente pentru mesajul tău,

-  Vei putea să efectuezi un audit al proceselor de comunicare şi o analiză a situaţiei existente în cadrul organizaţiei,

-  Vei şti să elaborezi mesaje eficiente şi să realizezi o poziţionare precisă pentru organizaţie,

-  Vei învăţa să defineşti obiectivele de comunicare potrivite,

-   Vei şti sa reuneşti totul într-o strategie de comunicare clară, concisă şi integrată.

CUI SE ADRESEAZĂ

Programul se adresează specialiștilor în comunicare și marketing care doresc să afle care sunt rețetele testate internațional în domeniul comunicării strategice. Trainerul va pune accent pe comunicarea strategică și va completa schemele de comunicare puse în discuție de participanți cu propriile soluții, pe baza experienței proprii. Cursul se adresează atât persoanelor experimentate cât și celor care doresc să înțeleagă mai bine cum pot aplica o strategie de comunicare în strategia de business.

- Directori şi persoane de decizie din firme

- Angajati ai companiilor multinationale din departamentele de marketing și comunicare

CE OBŢII DACĂ PARTICIPI LA CURS?

După absolvirea cursului, vei putea să:

-          Analizezi, să proiectezi şi să prioritizezi interesele publicului,

-          Selectezi canalele cele mai eficiente pentru mesajul tău,

-          Efectuezi un audit al proceselor de comunicare şi o analiză a situaţiei existente în cadrul organizaţiei,

-          Elaborezi mesaje eficiente şi să realizezi o poziţionare precisă pentru organizaţie,

-          Defineşti obiectivele de comunicare potrivite,

-          Reuneşti totul într-o strategie de comunicare clară, concisă şi integrată,

STRUCTURA EVENIMENTULUI 

Cursul este structurat în module, fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie și abilități necesare în activitatea de PR şi Comunicare. În fiecare modul sunt prezentate noțiunile principale referitoare la regulile de bune practici și conceptele cheie, acestea fiind urmate de activități interactive de învățare, ca workshopuri, discuții, studii de caz și jocuri de rol.

 Modulele tratează următoarele teme:

Principiile şi elementele esenţiale ale strategiei de comunicare

Identificarea publicului țintă și segmentarea eficientă a acestuia

Stabilirea obiectivelor de comunicare

Tactici, poziţionare şi integrarea elementelor importante

 

Modul 1: Principiile şi elementele esenţiale ale strategiei de comunicare

Acest modul acoperă principiile care stau la baza oricărei strategii puternice de comunicare şi PR.

-  Ideile importante, principiile, problemele şi conceptele pentru crearea strategiei de comunicare,

-  Utilizarea comunicării pentru a gestiona reputaţia,

-  Utilizarea  comunicării pentru a influenţa comportamentele,

-  Abordari şi modele pentru dezvoltarea strategiei de comunicare,

-  Liste de acţiune şi procese;

Modul 2: Identificarea audienței și segmentarea eficientă a acesteia

Acest modul prezintă unelte şi metodologii precise pe care le poţi folosi ca să fii sigur că strategia ta de comunicare vizează eficient grupurile cheie de audienţă.

-  Segmentarea audienţei,

-  Tipuri de canale de comunicare: puncte tari, puncte slabe şi aplicaţii,

-  Crearea strategiei specifice unui canal de comunicare,

-   Abordări ştiintifice pentru alegerea canalelor de comunicare pentru audiență;

Modul 3: Stabilirea obiectivelor de comunicare

Acest modul acoperă informaţiile despre cum să elaborezi audit de comunicare şi cum să defineşti rezultatele țintă corecte și puncte de reper pentru o strategie de PR.

-   Elaborarea auditului de comunicare,

-    Analizele SWOT de comunicare,

-    Analize externe: analizarea şi prioritizarea aspectelor ce ţin de reputaţie,

-    Analize interne: alinierea comunicării pentru susţinerea obiectivelor de business,

-    Definirea şi formularea SMART a obiectivelor de comunicare; 

Modul 4: Tacticile, poziţionarea şi integrarea elementelor importante

Acest modul este un ghid despre cum să alegi uneltele eficiente, să finalizezi şi să prezinţi strategia ta.  

- Definirea poziționării, crearea mesajelor și punctelor de referință,

- Unelte: selectarea celor mai eficiente tactici de PR,

- Integrarea strategiei tale: elementele şi procesele cheie,

- Prezentarea strategiei: structuri şi formate best-practice;

FORMATUL CURSULUI

Practic

Acest curs se concentrează pe noțiuni imediat aplicabile în situații reale, nu pe teorie. Trainerul vă va prezenta conceptele în mod clar, apoi se va concentra pe elementele practice. Materia este revizuită în mod constant și trainerii activează în această industrie, așa că toate noțiunile prezentate vor fi de actualitate.

Activ

Predarea constă în prezentarea concisă a regulilor de bune practici și activități de învățare interactive, ca workshopuri, jocuri de role, analize de studii de caz, coaching, brainstorming și discuții de grup. Cursanții nu vor asista pasiv la predare.

Antrenant

Cursul este interesant, antrenant din punct de vedere intelectual și livrat într-un mod relaxat și profesionist.

Inspirațional

Toți trainerii ISOC sunt profesioniști în comunicare, cu cel puțin 15 ani de experiență în domeniu, entuziaști, care vor ști să vă stimuleze creativitatea.

Individual

Cursul este livrat în format comunicativ, nu sub forma unei lecții clasice, predate din spatele unei catedre. Fiecare cursant se va bucura de atenția trainerului. Cursul oferă și oportunități de networking și împărtășirea propriilor experiențe.

Important! Cursul este susţinut în limba engleză.

GARANȚIA CALITĂȚII


Despre ISOC

Sediul ISOC este situat în Londra, instituția având și un centru de training în Dubai. La cursurile ISOC  participă o mare varietate de cursanți, de la ofițeri de presă la prim-miniștri. ISOC este deținută și condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie specializată de training în comunicare și PR din lume. Pe lângă cursurile publice, ISOC organizează și cursuri private și personalizate, printre acestea numărându-se traininguri de media interviewing și programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulți ani.

ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training. BAC realizează inspecții de calitate și audituri anual.

Certificarea CDP

ISOC este o companie de training pentru Dezvoltare Profesională Continuă – CDP. Toți cursanții care urmează un program CDP pot primi puncte CDP, în urma participării la cursurile ISOC.


PROGRAMUL de 3 zile se desfăşoară în perioada 6-9 iunie:

6 iunie        – Strategic event management

7 iunie        – Strategii avansate de PR și Comunicare

8 iunie        – Internal communications


COST:

Costul formării este de 375 euro de persoană (TVA inclus) /zi;

Reduceri:

Early bird 1 iunie:  275 euro/ persoană/zi.

Pachet 2 zile: taxa este de 550 euro / persoană

Pachet 3 zile: taxa este de 875 euro / persoană

Achitând prin intermediul cardului bancar poţi alege opţiunea de plată în 12 rate.

Sunt incluse în acest cost:

-Accesul la curs și la exercițiile și dezbaterile din cadrul acestuia,

 -Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,

- Diplomă de participare eliberată de ISOC

- Gustarea de pranz si pauzele de cafea

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.