Social Media Optimization

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 7 octombrie, 2017 - Duminică, 8 octombrie, 2017
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 500 lei

  • 09:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Social Media: Brand awareness & Lead generation

Digital marketing-ul devine din ce in ce mai complex si competitiv, iar utilizarea retelelor sociale ca mijloc de comunicare a devenit o prioritate. 

In cadrul cursului vei afla cum functioneaza retelele de socializare, ce instrumente de marketing ofera acestea si cum le poti integra eficient in orice strategie de comunicare digitala. Vom analiza elementele specifice principalelor retele sociale, precum si uneltele online pe care le poti folosi pentru a atinge succesul in mediul online.

Vino la cursul de social media optimization si vei stii apoi sa iti construiesti brand awarness  in acest spatiu in care informatia se propaga instant, permitand transmiterea de informatii structurate prin imagini, elemente video sau articole. Toate acestea sunt unelte menite sa te ajute sa construiesti si sa mentii reputatia brandului tau in retelele sociale.

Participa la curs ca sa afli cum poti folosi retele sociale pentru generarea de leaduri pentru afacerea ta.

Cui se adreseaza?

  • Tuturor celor interesati de folosirea retelelor sociale in strategia de marketing online si promovarea pe retele a unei afaceri, a unui produs specific, a unei organizatii sau proiect sau chiar a unei personalitati, blogger, persoana publica.
  • Tuturor celor care isi doresc sa interactioneze mai mult cu publicul sau tinta si sa isi construiasca o comunitate targetata in Social Media.
  • Tuturor celor pasionati de Social Media si de cele mai noi tendinte in comunicarea pe retelele sociale.

Ce vei obtine in urma participarii la acest curs?

  • Vei cunoaste beneficiile utilizarii Facebook, Linkedin, Youtube, Twitter, Google+ si celelalte in strategia globala de marketing;
  • Vei afla care sunt cele mai eficiente tactici de social media pentru dezvoltarea unui brand;
  • Vei invata cum sa te conectezi cu audienta si publicul tau si cum sa ii transformi in clienti;
  • Vei sti sa masori recuperarea investitiei in social media;
  • Vei aborda si adopta cu succes orice platforma de social media si o vei implementa eficient in strategia globala de marketing.

AGENDA CURSULUI

ZIUA 1 - 5 h ( 9:00 - 14:00 cu pauza 30 minute)

  • Notiuni fundamentale de digital marketing. Ce diferente exista intre Social Media si celelate tipuri de canale/instrumente de digital marketing;
  • Tipuri de media: earned media, owned media si paid media. Cum sa profitam de fiecare pentru rezultate in social media marketing;
  • Social Media Marketig Basic: Metoda planificarii, calea catre succesul oricarei actiuni de marketing;
  • Notiuni fundamentale specifice platformelor Social Media: principalele caracteristici ale retelelor de socializare & obiective S.M.A.R.T in Social Media;
  • Statistici actuale in Social Media;
  • Caracteristici postari in functie de reteaua de socializare;
  • Tips & Tricks Social Media: Facebook, Linkedin, Instagram, Google +, Pinterest, Youtube, Blog, E-mail marketing, Office365
  • Construirea unei strategii de marketing si comunicare in Social Media : Managementul si coordonarea actiunilor de digital social media; Elaborarea unui plan editorial eficient pentru branding; Online Management reputation prin utilizarea retelelor de socializare (managementul relatiilor cu clientii); Strategii de proactivitate si reactivitate
  • Interactiunea dintre Social Media cu alte canale de online marketing: Social Media interactioneaza cu Search Engine Optimization, Email Marketing, Google Adwords si Mobile Marketing.
  • Lead Generation utilizand Social Media: despre Social Media ADS
  • Bugete si resurse necesare pentru implementarea unui plan de marketing in social media

 ZIUA 2 - 5 h ( 9:00 - 14:00 cu pauza 30 minute)

Cea de-a doua zi de curs este dedicata exclusiv aplicatiilor practice pentru insusirea rapida a notiunilor teoretice invatate, sub indrumarea unui specialist in marketing digital.

  • Aplicatie: Conceperea unui plan editorial pentru Facebook plecand de la o tema data (brief de creatie).

Important!
Avand in vedere aplicatiile practice, in a doua zi este recomandat (nu obligatoriu) sa participi cu propriul laptop, pentru a lucra cat mai eficient si a avea acces la informatii online pentru research.

Durata: cursului este de 10 ore (inclusiv pauze)

  • sambata intre orele 09:00-14:00
  • duminica intre orele 09:00-14:00

COST :  Taxa de participare este de 500 lei de persoana (cu TVA inclus) si sunt incluse: 

  • Accesul la curs (participarea la exercitiile practice si dezbaterile din cadrul acestuia, indrumarea trainerului pe tot parcursul trainingului)
  • Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic,
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management, 
  • O sesiune de feedback prin email optionala pentru fiecare cursant, in vederea aplicarii tehnicilor invatare la curs si rezolvarea problemelor intampinate pe parcurs.


   Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informatii suplimentare ne poti contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54  sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.  

© Ionut Condruz – iulie 2017