PR Digital

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr.44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500 lei cu TVA inclus

PR Digital

Dacă nu mai porți blugi prespălați, dacă nu mai conduci o Dacie 1310, dacă nu mai ai în casă televizor cu tub, atunci de ce ți-ai promova firma printr-un comunicat de presă clasic? În secolul 21, consumatorul își alege produsele de pe Internet și își selectează informațiile în același mod. Metodele clasice de promovare se schimbă, iar specialiștii trebuie să țină pasul cu noutățile. 

Cursul de PR digital îți arată cum poți să treci granița spre sufletul consumatorului prin metode ușor de aplicat și fără costuri mari. 

CUI SE ADRESEAZĂ? 

Cursul este conceput pentru a fi ușor accesibil oricărei persoane pasionate de mediul online, specialiștilor în PR care doresc să se perfecționeaze și oamenilor de marketing care vor să integreze în mod eficient strategii de promovare. 

OBIECTIVE 

Scopul cursului este să păstreze principiile clasice ale PR-ului, dar să le reinventeze și să le adapteze noilor forme de comunicare. 

STRUCTURĂ CURS 

 1. Ce este PR-ul digital? 

- Despre PR clasic. Cum se schimbă PR-ul în mediul 2.0? 

- Campanii digitale. Crearea unei campanii de PR digital- cum setăm obiectivele și care sunt direcțiile de acțiune? 

2. Mesaje digitale personalizate 

- Învățăm ce înseamnă conținut relevant pentru public. Cum transformăm conținutul static în conversații relevante pentru publicul nostru 

- Tipuri de mesaje în PR-ul digital: Emoții, Amuzament, Informație 

- Care sunt resorturile publicului online? Motivații emotioale care duc înrolarea consumatorului 

- Ce face un evanghelist în social media 

 3. Canale 2.0 

Învățam să selectăm publicul țintă în mediul online. Metode și tehnici de targetare în online 

Canale de comunicare sau HUB-uri? PR-ul digital nu se mai rezumă la canale de comunicare, pentru că fiecare consumator este un canal de comunicare în sine. 

Comunitățile online – Resurse esențiale pentru endorsarea mesajelor corporatiste 

4. Feedback sau evaluare 

 Cum evaluăm o campanie de PR Digital 

 Modalități de măsurare. Cum transformăm „clicks, likes, shares” în conversii 

BENEFICII 

 • Vei învăța cum să planifici și să organizezi o campaie de PR Digital 

 • Vei afla cum să concepi mesaje cu impact pentru publicul tău 

 • Vei ști care sunt resursele pe care le poți folosi pentru campania de PR Digital 

 • Vei putea crea comunități în jurul brandului pe care îl promovezi 

 • Vei afla cum să transformi click-urile în conversii 

 • Vei învăța cum să privești lucrurile din perspectiva web 2.0 

  

 COST 

Costul formării de persoană este de  500  lei (TVA inclus) 

 Sunt incluse: 

 • Suportul de curs și materialele necesare 

 • Diplomă de participare eliberată de Creative Business Management 

 • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

  Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.  


5 instrumente utile de PR Online

Trainerul Bianca Preda iti dezvaluie 5 instrumente utile pe care le poti folosi si tu in promovarea brandului tau.