Planificarea si organizarea evenimentelor

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 18 iunie, 2016 - Duminică, 19 iunie, 2016
  • 10:00
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353/021.337.23.54
  • 600 lei





Acum poti face plata si in rate!

Planificarea și organizarea evenimentelor 

16-17 aprilie

Intră în lumea organizatorilor de evenimente și află ce trebuie să faci pentru a deveni un profesionist în domeniu! Cursul "Planificarea și organizarea evenimentelor" îți prezintă, pas cu pas, care sunt elementele principale în arhitectura evenimentelor de business și private.  

Vei învăța cum să creezi un concept de eveniment și ce trebuie să adaugi pentru a crea "efectul wow" pentru invitații tăi. Profesioniști cu experiență îți vor prezenta modele de succes în organizarea de evenimente și te vor ajuta să îți descoperi adevăratul potențial ca organizator de evenimente. 

PROGRAM:  Sambata: 10:00-17:00

                     Duminica: 10:00-17:00

CUI SE ADRESEAZĂ? 

Cursul de "Planificarea și organizarea evenimentelor" se adresează celor care doresc să își înceapă o carieră în event management, celor care vor să își dezvolte propria afacere în domeniu sau care au nevoie să organizeze evenimente pentru compania în care activează. 

OBIECTIVE CURS 

Specializarea practică a cursanților în organizarea de evenimente și crearea unui concept al evenimentului cu impact real, adaptat la condițiile pieței și nevoile publicului țintă 

Cursul își propune să învețe participanții la training să mărească potențialul de promovare al fiecărui eveniment planificat, având la dispoziție cele mai noi tehnici de comunicare. 

STRUCTURĂ CURS 

Ce este event managementul? O scurtă prezentare a tipurilor de evenimente 

Tipuri de evenimente - Caracteristicile fiecărui eveniment în funcție de mediu, spațiu de organizare, mesaj sau tema evenimentului 

Etapele evenimentului 

Crearea conceptului evenimentului: Identificarea publicului țintă. Documentarea și analiza pieții (SWOT). Resurse de cercetare ante-eveniment 

Proiectarea evenimentului: Tema și obiectivele evenimentului. Realizarea bazelor de date cu invitați, potențiali parteneri, jurnaliști. Stabilirea locației, programului, materialelor de prezentare

Planificarea evenimentului: Contactarea sponsorilor și a partenerilor media.  Redactarea și transmiterea invitațiilor. Realizarea materialelor publicitare pentru eveniment. Contactarea presei 

Livrarea evenimentului: Desfășurarea propriu-zisă a evenimentului.  Activități și responsabilități în timpul evenimentului 

Acțiuni post eveniment: Comunicarea post-eveniment. Monitorizarea de presă.  Rapoartele sponsorilor și ale partenerilor media 

Elemente ale organizării de evenimente 

Realizarea bugetului: Cheltuieli incluse în buget 

Stabilirea resurselor necesare: catering, grafica evenimentului, materiale de prezentare (ppt, pps, video), materiale promoționale și publicitare etc. 

Parteneri media și sponsori: Realizarea pachetelor de sponsorizare. Negocierea cu sponsorii. Cum îți atragi partenerii media? 

Tehnici de promovare a evenimentului 

Realizarea planului de comunicare: comunicare online, realizarea comunicatului de presă, interviuri/știri etc. 

Evaluarea evenimentului. Tehnici de evaluare în funcție de obiectivele setate. Care sunt instrumentele de evaluare ale unui eveniment? 

APLICAȚII PRACTICE 

Prezentarea unor studii de caz aplicate pe planurile de organizare ale unor evenimente. 

Exerciții individuale sau de grup în vederea planificării unui eveniment. 

 BENEFICII 

Vei învăța cum să devii un bun manager de evenimente 

 • Vei învăța cum să creezi un concept clar și o strategie funcțională pentru un eveniment 

 • Vei ști cum să realizezi organigrama unui eveniment și cum să îți organizezi echipa de management al evenimentului 

 • Vei învăța cum să formezi profilul participanților la eveniment și cum trebuie utilizată o analiză SWOT pentru definitivarea conceptului și identității evenimentului 

 • Vei ști cum să stabilești bugetul evenimentului în funcție de cheltuielile implicate și cum trebuie urmărit un cash-flow al evenimentului 

 • Vei dobândi cunoștințe de evaluare a evenimentului pentru înregistrarea feedback-ului participanților și perfecționarea tehnicilor de organizare 

 • Vei ști cum să gestionezi întreaga activitatea de event planning: coordonarea invitaților, contactarea sponsorilor și partenerilor media și gestionarea relației cu mass-media 

 • Vei învăța cum să utilizezi tehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului 

 • Vei afla cum să creezi un eveniment online pentru a mări vizibilitatea și notorietatea evenimentului fizic 


 Durata cursului este de 15 ore. 

 COST : Costul formării de persoană este de 600 lei (cu TVA inclus). 

 Sunt incluse: 

IN URMA UNUI EXAMEN, CURSANTII VOR PRIMI O DIPLOMA ACREDITATA DE ANC (AUTORITATEA NATIONALA DE CALIFICARI) DE "ORGANIZATOR DE TARGURI SI EXPOZITII"cod COR 243210.

 • Suportul de curs și materialele necesare     

 • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 

 • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de către trainer, fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

  Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.