Marketing emotional

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500 lei

Marketing emoțional

Într-o perioadă în care dinamica în comunicare este mai alertă ca niciodată, brandurile reușesc să transmită mesaje emoționale pentru a se diferenția de concurență. Care sunt cele mai folosite pârghii pentru a reuși să comunici cu consumatorul tău și ce resorturi emoționale poți activa pentru ca acesta să fie receptiv la mesajele tale sunt principalele întrebări la care cursul de Marketing emoțional oferă răspunsuri.  

 Cui se adresează? 

 • Specialiștilor în marketing și vânzări 

 • Comunicatorilor, care pot integra conceptul de marketing emoțional în orice campanie de relații publice 

 • Profesioniștilor în brand management 

 Obiectivele cursului 

 1. Cunoașterea etapelor unei strategii de marketing emoțional și rolul lor în obținerea unui impact măsurabil în rândul consumatorului 

 2. Îmbunătățirea capacității cursanților de a identifica categoriile de stimuli emoționali folosiți în campaniile de marketing și advertising 

 3. Cunoașterea canalelor de comunicare în funcție de tipologia consumatorului 

 4. Cunoașterea unor strategii de succes aplicate în domeniul marketingului emoțional 

 5. Capacitatea de a evalua activitățile de marketingului emoțional 

Structura cursului 

 1. Tipurile de consumator  

 • Prezentarea tipologiilor generale ale consumatorului. Nevoile psihologice ale consumatorului 

 • Ce înseamnă achiziția unui produs? 

 • Poziționare socială/ identitate personală 

 • Factori sociali și culturali în comportamentul consumatorului 

   2. Identitatea emoțională a brandului 

 • Tipurile de mesaje ale organizației 

 • Modalități de asumare organizațională a mesajului emoțional 

 • Efectul vizual al brandului – impactul identității vizuale 

 • Asocierea cu vectori de imagine pozitivi 

 3. Canale de comunicare 

 • Transmiterea mesajului offline – tipuri de activități 

 • Emoții virtuale – targetarea consumatorului online 

 • Canale de comunicare online 

 • Transmiterea mesajului emoțional prin evenimente speciale 

 • Modelul celor „ 9 secunde de fascinație” 

 4. Emotional Business  

 • Modele de business construite emoțional 

 • Tipuri de strategii în funcție de durată și obiective 

 • Conversia activităților de marketing 

 • Evaluarea strategiei de marketing 

 APLICAȚII PRACTICE 

 • Exerciții de creare a unei campanii de marketing emoțional 

 • Prezentări video aplicate pe diferite domenii de activitate de unde cursanții vor putea extrage și înțelege elementele de marketing emoțional predate 

 • Studiu de caz: Buy emotionally @Hallmark 

 BENEFICII: 

 1. Vei ști care sunt avantajele unei campanii de marketing emoțional 

 2. Vei învăța cum să pui consumatorul pe primul loc și cum să îi înțelegi nevoile 

 3. Vei afla totul despre crearea unei memorii a brandului-Neuromarketing-ul 

 4. Vei ști cum să crești un brand prin resorturi emoționale 

 5. Vei afla care sunt resorturile emoționale ale consumatorului 

 6. Vei învăța cum să afli nevoile emoționale ale consumatorului și să le corelezi cu tipurile de produse pe care le promovezi și cu metodele de marketing pe care le aplici 

 7. Vei învăța cum să comunici emoțional

 8. Vei ști care sunt etapele campaniei de marketing emoțional și cum să le implementezi

 9. Vei învăța cum să transmiți corect un mesaj emoțional 

Costul formării de persoană este de 500 lei (include TVA)

 Sunt incluse: 

 • Suportul de curs și materialele necesare 

 • Taxa de examinare 

 • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 

 • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

  Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.  

© Bianca Preda – decembrie 2015