Marketing Digital

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 19 august, 2017 - Duminică, 20 august, 2017
  • Calea Serban Voda, Nr.44  vezi harta
  • 500lei (TVA inclus), 15% reducere in iulie si augu

  • 09:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • Curs autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari

Vrei să afli care sunt modalitățile prin care te poți promova online fără a aloca bugete foarte mari?

Vino la un curs interactiv, susținut de un specialist în marketing online, care te va învăța care sunt cele mai folosite instrumente de marketing online. Cursul se focusează pe prezentarea tuturor canalelor existente în mediul online și pe utilizarea lor într-o strategie de marketing digital generală ce poate fi aplicată oricărui tip de website: motoare de căutare, rețele sociale, site-uri de comunicate, de articole, bloguri, forumuri de specialitate. 

Vor fi exemplificate și tipurile de campanii online (SEO, Google Adwords, Online Reputation Management, SMO), toate având un singur scop, acela de a promova corect și într-o manieră pozitivă o companie și de a crea un brand online. 

De ce să participi la cursul de marketing digital? 


• Pentru că te învață cum să îți plasezi site-ul pe primele poziții pe motoarele de căutare 

 • Pentru că după parcurgerea unui astfel de curs vei ști cum să îți setezi singur mesajele pentru o campanie de Google Adwords 

 • Vei învăța cum să îți adaptezi mesajele la fiecare platformă de socializare și cum să îți planifici lunar o strategie de comunicare pe Social Media 

 • Vei învăța cum să crești de la zero, un blog, un site de prezentare sau un magazin online, astfel încât să aibă cât mai multă vizibilitate și să capete notorietate 

 • Vei învăța cum poți contribui la promovarea site-ului tău prin transmiterea de comunicate de presă, realizarea de articole și obținerea de parteneriate cu alte bloguri din domeniu 

 • Vei ști să realizezi o strategie de marketing digital adaptată tipului tău de business  

 Temele cursului  

 1. Digital marketing-prezentare pe scurt a mixului de marketing online, componente și modalități de promovare. 

 2. Website-Criterii pe care să le îndeplinească un site în mediul online pentru a putea fi inclus într-o strategie de marketing digital. 

  3. PR online

În ce constă PR-ul online 

 • Tehnici de PR online 

 • Modalitatea de stabilire a unei strategii de PR online 

 • Copywriting la nivel on site (structurarea conținutului în vederea respectării parametrilor impuși de motoarele de căutare, call to action pentru utilizator); 

 • Cum să redactezi comunicate de presă astfel încât să respecte normele impuse de marketing-ul online; 

 • Cum să redactezi advertoriale astfel încât să crească notorietatea brandului; 

 • Cum să derulezi campanii de recomandări în bloguri prin articole tematice (publicitate contextuală); 

 • Cum să câștigi semnale sociale prin implementarea de acțiuni de PR online; 

 • Branding, rebranding și reputation management pentru proiecte web. 

 4. Google Adwords-link-uri sponsorizate 

 • Introducere în programul AdWords 

 • Structura unui cont și a unei campanii 

 • Calitatea și relevanța unei campanii de link-uri sponsorizate 

 • Cum se creează o campanie Google AdWords 

 • Cum realizăm optimizarea în campaniile Google AdWords 

 • Instrumente utilizate în AdWords 

 • Administrarea contului Google AdWords 

5. Campanii SMO (Social Media Optimization) utilizate în promovarea online 

 • Utilizare Facebook în creșterea notorietății brandului 

 • Utilizare Youtube în creșterea popularității 

 • Utilizarea altor rețele sociale în strategia de promovare online 

  6. Campanii de emailling

Ce este un newsletter

Avantajele trimiterii unui newsletter

Reguli pentru un newsletter reuşit şi frecvenţa de realizare a newsletter-ului

Glosar termeni utilizați in campaniile de emailling

  7. Instrumente utilizate în marketing online, utile în analiza pieței și a comportamentului consumatorului. Instrumente utile în conturarea obiectivelor de marketing online.  

   8. Cum trebuie conturată o strategie de promovare a unui brand plecând de la informațiile prezentate. Conturare obiective și action plan. 

DURATA cursului este de 15 ore, sâmbăta şi duminica, în intervalul 09:00-15:00.

Costul formării de persoană este de 500 lei (TVA inclus). 

Taxa de participare cuprinde:

-Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia,

-Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,

- Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic,

- Diploma de participare eliberata de Creative Business Management, 

 - Sustinerea examenului si certificatul de absolvire ANC*,

- O sesiune de feedback prin email, optionala pentru fiecare cursant, in vederea aplicarii tehnicilor invatare la curs si rezolvarea problemelor intampinate pe parcurs.

PACHET ACREDITARE :

Pentru participarea la cursurile Marketing Digital, Strategii practice de PR si Vanzari incluse din programul de acreditare pe Competente Antreprenoriale se aplica o reducere de 15% din taxa de participare cumulata.

*ACREDITARE Ministerul Educatiei:

In urma participarii la toate cele trei cursuri -  Marketing Digital, Strategii practice de PR si Vanzari - persoanele doritoare pot sustine examenul pentru obtinerea certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educatiei pe COMPETENTE ANTREPRENORIALE

Examenul consta intr-o proba scrisa de tip test grila (cu intrebari din toate cele 3 cursuri) si o proba practica: prezentarea unui proiect individual pe baza cunostintelor acumulate la cursuri.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este LICEAL.

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: copie buletin/ CI, copie certificat de naştere, copie diplomă de studii, copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programeaza in functie de persoanele inscrise, numai cu o grupa minima de 7 participanti. 

Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 


Testimoniale cursanti:


"Am fost foarte mulţumită şi uimită că se pot afla atâtea informaţii valoroase într-un timp scurt. S-a observat faptul că trainerul este un expert în domeniu, potrivit pentru genul acesta de training."

"Sunt mulţumită de nivelul de prezentare şi de raport calitate de prezentare / volum info / cost al cursului, aplicabilitate şi posibilitatea de a ţine legătura cu trainerul."

"Nu mă aşteptam să găsesc un lector atât de dedicat, competent şi dornic să împartă din experienţa sa, cu atâta deschidere. Îl recomand!" Mirela Oana 

"Multumesc pentru oportunitatea acordata, pentru nivelul profesionist al prezentarii, bazat pe cunoasterea aprofundata a subiectelor expuse, exemplificari pertinente si consistenta informationala. Apreciez mult si nota de umor a prezentarii care a contribuit la crearea unei atmosfere prietenoase si propice asimilarii. Felicitari si continuati!:)" Antonela Millotte

"A fost un curs interesant si cu informatii foarte actuale cu privire la marketing-ul digital. Instructorul a fost foarte bine pregatit in acest domeniu si ne-a oferit o baza solida de informatii intr-un timp destul de scurt. Sunt multumit ca am luat decizia de a participa la acest curs." Marius Enache

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.