Internal communications

Informatii Curs

  • Vineri, 17 martie, 2017 - Vineri, 17 martie, 2017
  • 10:00
  • Bucuresti  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 375euro/pers, Early bird 275euro/pers

  • ISOC, CDP




Acum poti face plata si in rate!

Internal Communications

Comunicarea internă a devenit unul dintre pionii principali în procesul de eficientizare a activității angajaților. Ea poate rezolva probleme majore ale angajatorilor cum ar fi retenția forței de muncă și motivarea ei. Absența unei comunicări interne duce, în schimb, la fluctuația personalului și o slabă calitate a muncii. Creative Business Management îți aduce, pentru prima dată în România, un masterclass de comunicare internă cu unul dintre cei mai renumiți lectori din Marea Britanie, Kelly Freeman. Cursul este realizat în parteneriat cu International School of Communication din Londra și predat în limba engleză după programa internațională a organizației, fiind o noutate absolută pentru piața românească de comunicare. Prezența la cursul de comunicare internă te va poziționa în rândul specialiștilor în comunicare internă, având recunoașterea cunoștințelor avansate în domeniu.

CE VEI ÎNVĂȚA DE LA KELLY FREEMAN?

-  Vei afla care sunt principiile strategice şi raţionale ale comunicării interne,

-  Vei ştii să creezi strategia de comunicare internă pentru organizaţia pe care o reprezinţi,

-  Vei putea să realizezi sisteme organizaţionale şi un plan practic de acţiuni pentru comunicarea internă,

-  Vei învăţa să lansezi proiectele de comunicare internă în toate mediile şi platformele importante utilizând un set util de tehnici,

-  Vei ştii să creezi, să gestionezi şi să implementezi campaniile şi programele de comunicare internă,

-  Vei învăţa să promovezi implicarea angajaţilor şi vizibilitatea echipei manageriale;

CUI SE ADRESEAZĂ

La curs sunt aşteptate persoane care activează în domeniul comunicării sau al comunicării interne și care vor să își îmbunătățească rezultatele profesionale.

- Directori și persoane de decizie din firme,

- Angajaţi ai companiilor multinaţionale din departamentele de HR, PR și Marketing,

- Absolvenți ai unor facultăți de profil care doresc să fie la curent cu cele mai noi tehnici de comunicare;

CE OBȚII DACĂ PARTICIPI LA CURS?

După absolvirea cursului, vei putea să:

-          Aplici principiile strategice şi raţionale ale comunicării interne în cadrul companiei,

-          Să creezi strategia de comunicare internă pentru organizaţia pe care o reprezinţi,

-          Să realizezi sisteme organizaționale și un plan practic de acțiuni pentru comunicarea internă,

-          Să lansezi proiectele de comunicare internă în toate mediile și platformele importante utilizând un set util de tehnici,

-          Să creezi, să gestionezi și să implementezi campaniile și programele de comunicare internă,

-          Să promovezi implicarea angajaților și vizibilitatea echipei manageriale,

STRUCTURA EVENIMENTULUI 

Cursul va fi structurat în module, fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie și abilități necesare in activitatea de comunicare internă. În fiecare modul sunt prezentate noțiunile principale referitoare la regulile de bune practici și conceptele cheie, acestea fiind urmate de activități interactive de învățare, ca workshopuri, discuții, studii de caz și jocuri de rol.

Modulele tratează următoarele teme:

Principiile comunicării interne

Strategie şi planificare în comunicarea internă

Platforme şi canale ale comunicării interne

Campanii şi programe de comunicare internă


Module 1: Principiile comunicării interne

-   Rolul strategic al comunicării interne,

-  Principiile managementului schimbării,

-   Motivele investiţiei în comunicarea internă,

-  Beneficiile afacerii,

-   Mecanismele prin care comunicarea internă aduce plus-valoare: motivare, productivitate şi împărtăşirea cunoştinţelor,

-  Visibilitatea echipei de management,

-  Recrutarea şi menţinerea angajaţilor pe termen lung, 

Module 2: Strategie şi planificare în comunicarea internă

-  Definirea setului de valori ale organizaţiei,

-  Adaptarea comunicării interne cu obiectivele afacerii,

-  Modelele organizaţionale ale comunicării interne,

-  Definirea obiectivelor comunicării interne,

-  Uneltele de cercetare în comunicarea internă (de exemplu: focus grupuri cu angajaţii şi chestionare interne),

-  Evaluarea comunicării interne,

Module 3: Platforme şi canale ale comunicării interne

-  Sisteme şi procese ale comunicării interne,

-   Proiecte şi campanii interne,

-   Newslettere, postere, environmental branding, branding colateral,

-   Comunicare internă în Online: intranet, bloguri interne,

-   Întâlniri faţă-în-faţă: întâlniri ale echipei, evenimente exclusive pentru angajaţi şi altele.

 Module 4: Campanii şi programe de comunicare internă

-  Crearea şi implementarea brandurilor interne,

-  Gestionarea campaniilor pentru valorile interne,

-  Campanii interne multimedia, inclusiv web video,

-  Programe de recunoaştere şi recompensare,

-  Promovarea performanţelor angajaţilor,

-  Alinierea comunicării interne cu politica de responsabilitate a companiei,

-   Programe de voluntariat şi implicare în comunitate;

 FORMATUL CURSULUI

 Practic

Acest curs se concentrează pe noțiuni imediat aplicabile în situații reale, nu pe teorie. Trainerul vă va prezenta conceptele în mod clar, apoi se va concentra pe elementele practice. Materia este revizuită în mod constant și trainerii activează în această industrie, așa că toate noțiunile prezentate vor fi de actualitate.

 Activ

Predarea constă în prezentarea concisă a regulilor de bune practici și activități de învățare interactive, ca workshopuri, jocuri de rol, analize de studii de caz, coaching, brainstorming și discuții de grup. Cursanții nu vor asista pasiv la predare.

 Antrenant

Cursul este interesant, antrenant din punct de vedere intelectual și livrat într-un mod relaxat și profesionist.

 Inspirațional

Toți trainerii ISOC sunt profesioniști în comunicare, cu cel puțin 15 ani de experiență în domeniu, entuziaști, şi cu toţii vor ști să vă stimuleze creativitatea.

 Individual

Cursul este livrat în format comunicativ, nu sub forma unei lecții clasice, predate din spatele unei catedre. Fiecare cursant se va bucura de atenția trainerului. Cursul oferă și oportunități de networking și împărtășirea propriilor experiențe.

 GARANȚIA CALITĂȚII

 

Despre ISOC

Sediul ISOC este situat în Londra, instituția având și un centru de training în Dubai. La cursurile ISOC  participă o mare varietate de cursanți, de la ofițeri de presă la prim-miniștri. ISOC este deținută și condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie specializată de training în comunicare și PR din lume. Pe lângă cursurile publice, ISOC organizează și cursuri private și personalizate, printre acestea numărându-se traininguri de media interviewing și programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulți ani.

ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training. BAC realizează inspecții de calitate și audituri anual.

Certificarea CDP

ISOC este o companie de training pentru Dezvoltare Profesională Continuă – CDP. Toți cursanții care urmează un program CDP pot primi puncte CDP, în urma participării la cursurile ISOC.

 

PROGRAMUL de 3 zile se desfăşoară în perioada 15-17 Martie:

15 Martie        – Strategic event management

16 Martie        – Strategii avansate de PR și Comunicare

17 Martie        – Internal communications

 

COST:

Costul formării este de 375 euro de persoană (TVA inclus) /zi.

Reduceri:

Early bird  1 martie: 275 euro/ persoană/zi.

Pachet 2 zile: taxa este de 550 euro / persoană

Pachet 3 zile: taxa este de 875 euro / persoană

Achitând prin intermediul cardului bancar poţi alege opţiunea de plată în 12 rate.

Sunt incluse în acest cost:

-Accesul la curs și la exercițiile și dezbaterile din cadrul acestuia,

 -Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,

- Diplomă de participare eliberată de ISOC

- Gustarea de prânz şi pauzele de cafea

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.