Initiere in copywriting si content writing

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 17 decembrie, 2016 - Duminică, 18 decembrie, 2016
  • 10:00
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500lei (TVA inclus), 25%reducere in decembrie





Acum poti face plata si in rate!

Toată lumea știe să scrie. Conținutul textual este cel mai important și cel mai des folosit mod de comunicare al tuturor timpurilor, chiar și atunci când vine vorba de publicitate. Textele publicitare bine scrise au generat de-a lungul timpului cele mai multe vânzări, indiferent de tip: broșuri, articole, reviste, bannere, cataloage de produs, script-uri pentru spoturi video și multe altele.

În zilele noastre, un copywriter bun este cel mai eficient om de vânzări pe care îl poate avea o companie. Piața de content writing și copywriting este într-o continuă creștere, în special în mediul online, datorită numărului mare de utilizatori de internet români (55% din totalul populației), care caută constant să se informeze și să consume conținut.

Vrei să îți dezvolți abilitățile de content și copywriting și să aduci un plus de valoare companiei din care faci parte? Te invităm să te înscrii la cursul de „Iniţiere în copywriting şi content writing”, unde vei avea parte de o experiență teoretică și practică în urma căreia vei ști să scrii un text eficient, indiferent de domeniu.

De ce să participi la acest curs?


-          Îți vei crea propria strategie de cercetare, realizare și adaptare a unui text publicitar

-       Vei avea ocazia de a scrie texte publicitare și de a primi feedback specializat

-       Vei dobândi o perspectivă clară asupra content writing-ului și copywriting-ului

-       Vei dobândi capacitatea de a scrie texte pentru orice material de promovare, online și offline

-        Îți vei analiza textele realizate până acum și vei ști cum să le îmbunătățești

-        Vei lucra alături de un facilitator care pune în practică aceste noțiuni în fiecare zi

-        Vei primi o diplomă pentru participarea ta la acest curs și, cel mai important...

-        Vei avea parte de multă experiență practică în doar 2 zile!

CE VEI ÎNVĂŢA?

-         Ce înseamnă content marketing, content writing și copywriting

-          Care sunt pașii de realizare ai unei campanii de content marketing

-          Cum analizezi produsul / serviciul promovat

-          Cum faci research înainte de a scrie un text

-          Cum să realizezi un profil al publicului țintă vizat

-          Cum să practici scrierea persuasivă

-          Cum să creezi strategia de conținut pentru un blog

-          Cum să scrii articole pentru un blog și să le promovezi online

-           Cum să scrii texte pentru PPC Marketing și e-mail marketing

CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?

      Indiferent în care din ipostazele următoare te afli, acest curs este pentru tine!

-     Ești un manager sau antreprenor care vrea să-și dezvolte abilitățile de gândire și scriere a textelor publicitare;

-     Ești un viitor antreprenor care vrea să creeze conținut publicitar pentru afacerea sa;

-      Lucrezi în marketing sau vânzări și vrei să crești notorietatea și vânzările companiei din care faci parte;

-      Ești un freelancer care vrea să-și prezinte mai bine serviciile;

-      Cauți un loc de muncă în marketing și vrei să capeți experiență de publicitate;

-      Ești membru într-o organizație și ești responsabil de aria de comunicare și PR;

-      Ești pur și simplu pasionat sau curios să înveți să scrii texte publicitare


AGENDA CURSULUI

1.  Content marketing: ce este, cum se realizează o campanie de content marketing, ce mijloace se folosesc

2. Content writing: ce este, cum se realizează practic și ce mijloace se folosesc

3. Copywriting: ce este, cum se realizează practic și ce mijloace se folosesc

4. Pregătirea materialelor publicitare: analiza internă, stabilirea scopului, research-ul, analiza externă (publicul țintă), cum scapi de blocajele de inspirație

5.  Scriere persuasivă: exemple, reguli și exerciții

6. Online copywriting: blogging, planul editorial, realizarea unui articol, realizarea textelor pentru PPC Marketing, email marketing 

7. Campanii de promovare: alegerea mijloacele potrivite pentru o campanie, promovarea conținutului.

Important!

Cursul va avea o proporție de peste 50% formată din aplicații practice. De aceea, la acest curs trebuie să participi cu propriul laptop, pentru a lucra cât mai eficient și a avea acces la informații online pentru research.

DESPRE TRAINER

Dintotdeauna pasionat de scris, Cătălin a „creat” primul său text la vârsta de 7 ani și de atunci nu s-a lăsat de acest obicei. A ales drumul marketing-ului în 2008 când și-a început experiența în mediul ONG, realizând campanii de comunicare, PR și strategii de promovare dedicate studenților. În 2012 a înființat Romanian Copywriter, un blog care a ajuns cea mai mare comunitate de content writeri și copywriteri din România. În prezent, Cătălin este trainer în echipa Cabinetul de Business, Content Marketing Manager în cadrul agenției The Pharmacy dar și autorul cărții „Namaste – Jurnal de India”.

Durata cursului este de 15 ore, cursul se desfăşoară pe parcursul a două zile - sâmbăta şi duminica, între orele 10:00-17:30.

COST: 500 lei cu TVA inclus / persoană. 

Sunt incluse:

  • Suportul de curs si materialele necesare
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management
  • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de catre trainer, fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate.

Pentru a asigura o experiență relevantă fiecărui cursant, numărul de locuri este limitat la 10 participanți.


Testimoniale cursanţi:

„Cursul lui Catalin nu a fost un curs oarecare ci o structura ce mi s-a asezat foarte bine in minte. De fapt, mi-a facut ordine in toate informatiile pe care le invatasem pana atunci. Catalin nu vorbeste doar despre scris ci vorbeste si despre instrumente si impartaseste multe din experienta lui. Asta e minunat! Asta spune multe despre un om. Iar omul Catalin este… stiti ce? Mai bine mergeti sa il cunoasteti personal! Merita!” Cristina Ivan

„Un curs bine structurat, cu informatie bogata si foarte utila. Catalin are solutie pentru orice intrebare, este omul potrivit de la care sa afli cele mai noi lucruri in domeniu. A stiut ca ne mentina interesul la cote maxime pe parcursul intregului curs. Multumim!” Liliana Ștefan

„Cătălin Ionaşcu este în primul rând un trainer care pune suflet, iar în cele două zile am avut timp să înţeleg că îi pasă de cei pe care îi învaţă şi îi pasă de ce îi învaţă. A încercat permanent să vină cu cât mai multe cunoştinţe şi exemple pentru cursanţii săi şi noi am fost bucuroşi. Nu vă mai spun că în permanenţă ne-a verificat şi împins de la spate astfel încât copy-urile noastre să fie “the top knotch”, la fel s-a întâmplat şi cu analiza audienţei şi ad-urile pentru Google şi Facebook. Mulţumesc, Cătălin!” Bogdan Anghelache

„A fost un training foarte util în urma căruia am învăţat multe lucruri noi din domeniul copywriting-ului. Sunt convinsă că îmi va fi mult mai uşor de acum să îmi îndeplinesc task-urile ce ţin de Social Media şi, implicit, de copywriting. Nu în ultimul rând, aş vrea să îl felicit pe Cătălin – un trainer foarte bun şi foarte bine informat! “ Sorana Racu

„Daca aş fi făcut acest curs in urma cu un an sau doi, acum probabil as fi lucrat si chiar as fi devenit expert in vanzari, marketing sau copywriting, pentru ca despre asta e vorba. Am invatat cum se scrie un text care inspira, atrage, creaza emotie, vinde. Mi-a plăcut faptul că informatia a fost completata de exercitii practice si interactive. Si am mai invatat un lucru: daca vrei sa fii bun, invata de la cei mai buni. Merci Catalin!”  George Călin Costea

Au fost două zile pline, cu multe informații utile, exerciții, sugestii și recomandări de bună practică. Experiența trainerului este evidentă și a fost foarte deschis să ne ofere sfaturile sale. Mă bucur că a existat inițiativa acestui curs.” Georgiana Manea

Consider ca acest curs va constitui o piatră la temelia formării mele profesionale și personale! Daniela Enescu

„Un curs interactiv, foarte bine structurat, cu exerciţii practice şi exemple utile. M-a ajutat să mă organizez mai bine şi să modelez cuvintele într-un mod conştient. Mulţumesc, Cătălin Ionaşcu.” Iulia Pardău

„Un curs condensat, dar usor de urmarit. Ideile si notiunile sunt practice si pot fi aplicate chiar de a doua zi. In plus, interactiunea cu echipa formata si raspunsul trainerului la intrebarile punctuale au ajutat la fixarea informatiilor. Am invatat cum sa scriem pentru oameni sustinad in acelasi timp business-ul pe care il avem.” Mădălina Gheorghiță

„Cele doua zile de curs mi-au confirmat ca omul profesional nu poate exista fara cel “personal”, indiferent de domeniul de activitate in care activam, indiferent ca aspiram la un business propriu sau suntem angajatii unei companii. Recomand cu mare drag acest curs si, implicit pe Catalin care a reusit prin implicarea teoretica si practica a conceptelor de marketing sa lumineze un orizont in plin ascensiune. “Scrieti, baieti, orice numai scrieti!”, cum ne-a indemnat inca din primele randuri ale cursului si cum inca rasuna clar, dupa aceste zile petrecute la curs.” Alexandra Cristea

„A fost un curs reusit, foarte interactiv si cu multe exemple practice, inclusiv cu raspunsuri la toate intrebarile noastre venite pe parcurs. Suportul este foarte cuprinzator, iti multumim pentru toate informatiile pe care ni le-ai impartasit si pastram legatura pe viitor! De asemenea, iti multumim pentru pasiunea cu care ai sustinut cursul si pentru rabdarea acordata fiecarui subiect.” Anda Bălan

„Cu ajutorul acestui curs am înțeles, mai bine, meseria de copywriter și ce presupune aceasta. Am învățat practic pe ce drum ar trebui să merg și cum mă pot orienta, astfel încât să pot face o treabă cât mai bună și eficientă.” Andrei Cojocaru

Pentru informaţii suplimentare scrie-ne pe adresa cursuri@cbmanagement.ro  sau suna la 0743.183.353.  

Vezi AICI reducerile de care poti beneficia