EXCELenta in decizii de afaceri

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 500 lei

Excelență în decizii de afaceri 

  Acest curs este destinat utilizatorilor cu experiență în Excel, dornici de a cunoaște și stăpâni cele mai avansate capabilități oferite de Excel pentru susținerea deciziilor de afaceri. Structura și conținutul acestui curs sunt realizate în urma anilor de experiență internațională a trainerului dar și a solicitărilor participanților, este optimizat și concentrat pe cazuri concrete, întâlnite des în mediul de afaceri. 

  OBIECTIVE CURS: 

Cursul este în întregime unul practic, fiecare participant folosește calculatorul propriu. Toate modulele sunt însoțite de fișiere de lucru, demonstrații și exerciții. Metoda abordată de trainer nu vă va irosi timpul cu explicarea noțiunilor deja cunoscute, astfel se vor acoperi tehnici și noțiuni avansate.  

STRUCTURĂ CURS: 

 1. Calcul tabelar 

 • Cum sunt afectate datele Excel de setările regionale ale sistemului de operare: format dată/oră, separatorul de zecimale și argumente, simbol valutar, listele personalizate etc

 • Cunoașterea și aplicarea de combinații de taste specifice Excel (inaccesibile în interfață) pentru o productivitate sporită (Ctrl + Enter, F4, F3, F2, Ctrl + ;, Ctrl + d etc) 

 • Nume definite (defined names): ce sunt, cum se obțin manual și automat, cum se folosesc în funcții și formule, impactul acestora asupra productivității și acurateții soluțiilor de calcul tabelar; nume definite pentru zone dinamice 

 • Referințe mixte, folosirea acestora împreună cu cele absolute și cele relative; referințe externe, conexiuni de date 

 • Cele mai recomandate practici în construcția de soluții profesionale de calcul tabelar: tabele de prezumții, variabile vizibile, folosirea calculului tabelar ca instrument de simulare și scenarii de afaceri 

 • Formatarea numerelor: înțelegerea corespunzătoare a formatării numerelor în detaliu (în special dată/oră, numerele seriale, locale), aplicarea formatării de numere, crearea de formatări personalizate 

 • Pregătirea foilor de calcul în vederea tipăririi, funcții și imagini în antet/ subsol. Importul de date din diverse surse, conversia text->date la import, web query 

 • Consolidări de date folosind instrumentul \"Consolidate dar și referințe 3D 

 • Validarea datelor: diverse tipuri, formule de validare, folosirea eficientă a validării de date în scenarii diverse 

 • Folosirea diverselor controale (Combo Box, Spin Button, etc.) direct în foaia de calcul în vederea realizării de soluții intuitive și ușor de folosit chiar și de utilizatori începători 

 • Funcții: Agregare și agregare condițională,  Logice: IS, AND, OR, IF, funcții de testare tip date (ISNUMBER, ISTEXT, etc), CHOOSE, combinarea și imbricarea acestora, regăsire date: VLOOKUP, HLOOKUP, LOOKUP, INDEX, MATCH, imbricarea acestora, DBASE: DSUM, DCOUNT, DAVERAGE, FinanciareText: care sunt acestea și cum pot fi folosite în scopuri diverse, Dată și timp, Instrumentele de urmărire și corectarea a erorilor (Formula Auditing), Protejarea datelor (Excel Security): opțiunile diverse de protejare/restricționare, semnătura electronică 

   2. Analiză date 

 • Cunoașterea și verificarea celor 3 reguli obligatorii înainte de analiza datelor

 • Cunoașterea și aplicarea diverselor recomandări înainte de analiza datelor 

 • Sortare: standard, după culoare, liste personalizate (custom sort) 

 • Instrumentul subtotal: folosire, nivele multiple și operații de agregare diverse 

 • Filtrare: după tipuri de date, culori și iconițe, filtre avansate, formule și funcții în filtre avansate 

 • Folosirea cumulativă a filtrelor, sortărilor și a barei de status (configurarea acesteia) în scopul obținerii de răspunsuri rapide la întrebări complexe 

 • Formatarea condițională (noutăți aduse de versiunile recente) în scop de analiză de date; formatare condițională cu panou de control

 • Grafice: opțiunile acestora, selecția datelor, grafice dinamice (dashboards) 

 • Înțelegerea și folosirea instrumentelor  

 • Analiza dinamică a pragului de rentabilitate

 • Scenarii Excel: utilitatea și opțiunile acestora; analiza de seturi de date alternative 

 • Tabele Excel: înțelegerea și folosirea instrumentului pentru formatare rapidă și conformă, ca instrument de analiză de date, sursă pentru un tabel pivotant 

 • Tabel pivotant: înțelegerea în detaliu a modalităților de folosire; tipuri de date și gruparea acestora, funcții de agregare, crearea de câmpuri calculate, pivotarea câmpurilor în vederea creării de noi perspective, comutarea modului de calcul a valorilor afișate, grafice pivotante atașate sau independente,  rapoarte automate în tabel pivotant 

 • Utilitatea macrocomenzilor, înregistrarea acestora, realizarea de panouri demacrocomenzi pentru productivitatea și conformitatea rapoartelor de analiză de date

  LA FINALUL CURSULUI, PARTICIPANȚII VOR PUTEA: 

Să genereze rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri informate 

Să utilizeze combinații de taste pentru o productivitate mult sporită 

Să lucreze cu referințe complexe, externe și conexiuni de date 

Să aplice cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar 

Să definească și utilizeze eficient tabele de date Excel 

Să formateze personalizat zone de celule și tipuri de date 

Să creeze grafice complexe și dinamice 

Să stăpânească opțiunile de tipărire a datelor 

Să denumească zone de celule și să le folosească în formule și funcții 

Să sumarizeze date după criterii și condiții diverse 

Să valideze date după liste și criterii numerice 

Să regăsească ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX) 

Să consolideze date din fișiere diferite folosind diverse funcții de agregare 

Să folosească scenarii pentru simulări de afaceri 

Să optimizeze procese de afaceri cu ajutorul „Solver” 

Să analizeze complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant 

Să protejeze/restricționeze eficient accesul la date 

Să automatizeze procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor 

Să EXCEL-eze în decizii de afaceri!  

  COST :

Costul formării de persoană este de 500 lei, cu TVA inclus. 

Sunt incluse: 

Suportul de curs și materialele necesare 

Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 

Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

  Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.