850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Fiecare vânzare reprezintă primul pas spre o nouă vânzare. Acţiunile de customer service au ca principală finalitate RECOMANDAREA, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în acest proces. Iar asta transformă fundamental echipa de customer suport în cea mai importantă Echipă de Vânzări a unei companii. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite. Şi totul începe cu o asumare fundamentală: activitatea de customer service este şi trebuie să rămână una publică. Bun venit în Agora!

Curs interactiv cu aplicaţii practice: Fiecare secţiune a cursului este însoţită de studii de caz concrete din activitatea trainerului, jocuri de rol şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.  Vei avea ocazia să experimentezi, aplici şi analizezi toate noţiunile prezentate. 

Beneficii: 

  • Accesul la curs şi la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management
  • O sesiune de feedback prin email, opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţate la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.

1. DE CE AGORA? 3 niveluri esenţiale de relaţionare.

2. SCOPUL CUSTOMER SERVICE. Beneficii. De ce Reţinem.

3. CLIENT INTERN: Livrarea perpetuă. Comunicarea. Service Level. Portofoliul Intern de Obiecţii. Ghidul Client Intern. Procese interne. Managementul proceselor. Resurse UMANe. Recomandarea internă. Cine recomandă. Motivarea recomandării. Însemnătatea recomandării interne.

4. CLIENT EXTERN: Specific. Aşteptările clientului. Incoming Customer.  Preluarea unei reclamaţii. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor.  Vocea clientului. Eterogen vs Omogen. Portofoliu de Obiecţii client. Ghidul Client. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor.

Customer service la telefon. Specific. Abordări.

Customer service de tip front office. Specific. Abordări.

Customer service temporizat şi indirect. Specific. Abordări.

5. RECOMANDAREA.  Recomandarea externă.

Obţinerea recomandării. Etape. Proces. Entităţi implicate. Scopul recomandării.

Dacă oricând este momentul potrivit. Puterea din Follow up. De ce Pitagora?

6. ECHIPA.  Ce este Echipa. Roluri. Despre Talent şi Muncă. Dacă îţi place.

Manageri, reprezentanţi de vânzări, agenţi de vânzări, specialişti în marketing, reprezentanţi departamente Customer Service, reprezentanţi departamente Call Center, reprezentanţi departamente Recepţie.

Cursul este adresat celor care intră în contact direct cu clienţii, acelora pentru care prevenirea, menţinerea şi rezolvarea problemelor clienţilor sunt priorităţi .

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de relaţionare comercială şi comunicare, trainingul fiind totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.

  • Vei învăţa cum să eficientizezi relaţia cu clienţii; 
  • Vei obţine informaţii care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi para-verbală;
  • Vei învăţa tot ce trebuie să ştii despre modalităţile de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi; 
  • Vei învăţa să înţelegi şi să interpretezi corect atitudinea clienţilor tăi; 
  • Vei învăţa să te adaptezi fiecărui client în parte; 
  • Vei învăţa cum să acţionezi atunci când primeşti o plângere din partea unui client. 
Avantaje
Durata curs: 12 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

NLP înseamnă programare neurolingvistică, o denumire ce nu ne este familiară și uneori ne sperie. De aceea, mulți dintre noi atunci când auzim despre ideea de a participa la un curs de NLP, la care te poți înscrie aici, ne gândim că s-ar putea să obținem informații greu de procesat uneori. De aceea, ezităm, neștiind că NLP este o știință cu reguli clare, cât se poate de precisă și mai ales care are aplicabilitate imediat.
SEAP înseamnă pentru mulți doar „deschiderea” către o platformă de licitație publică. În realitate, nu cunosc nimic mai mult, știind doar că este una dintre condițiile la care trebuie să aplici ori de câte ori îți dorești să vinzi ceva, adresându-te unei instituții publice. De aceea, în acest articol, vom urmări 5 lucruri importante pe care trebuie să le știi atunci când vorbim despre SEAP.
Informațiile din Ebook-ul gratuit te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi. 
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.