Comunicare internă
- Curs intensiv: 12 ore
- Tehnici personalizate pentru fiecare echipă
- Livrat exclusiv pentru companii
-150 lei Pret 700 lei
- La reducere!
- -150 lei
Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.
Fiecare vânzare reprezintă primul pas spre o nouă vânzare. Acţiunile de customer service au ca principală finalitate RECOMANDAREA, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în acest proces. Iar asta transformă fundamental echipa de customer suport în cea mai importantă Echipă de Vânzări a unei companii. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite. Şi totul începe cu o asumare fundamentală: activitatea de customer service este şi trebuie să rămână una publică. Bun venit în Agora!
Curs interactiv cu aplicaţii practice: Fiecare secţiune a cursului este însoţită de studii de caz concrete din activitatea trainerului, jocuri de rol şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri. Vei avea ocazia să experimentezi, aplici şi analizezi toate noţiunile prezentate.
Beneficii:
1. DE CE AGORA? 3 niveluri esenţiale de relaţionare.
2. SCOPUL CUSTOMER SERVICE. Beneficii. De ce Reţinem.
3. CLIENT INTERN: Livrarea perpetuă. Comunicarea. Service Level. Portofoliul Intern de Obiecţii. Ghidul Client Intern. Procese interne. Managementul proceselor. Resurse UMANe. Recomandarea internă. Cine recomandă. Motivarea recomandării. Însemnătatea recomandării interne.
4. CLIENT EXTERN: Specific. Aşteptările clientului. Incoming Customer. Preluarea unei reclamaţii. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor. Vocea clientului. Eterogen vs Omogen. Portofoliu de Obiecţii client. Ghidul Client. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor.
Customer service la telefon. Specific. Abordări.
Customer service de tip front office. Specific. Abordări.
Customer service temporizat şi indirect. Specific. Abordări.
5. RECOMANDAREA. Recomandarea externă.
Obţinerea recomandării. Etape. Proces. Entităţi implicate. Scopul recomandării.
Dacă oricând este momentul potrivit. Puterea din Follow up. De ce Pitagora?
6. ECHIPA. Ce este Echipa. Roluri. Despre Talent şi Muncă. Dacă îţi place.
Manageri, reprezentanţi de vânzări, agenţi de vânzări, specialişti în marketing, reprezentanţi departamente Customer Service, reprezentanţi departamente Call Center, reprezentanţi departamente Recepţie.
Cursul este adresat celor care intră în contact direct cu clienţii, acelora pentru care prevenirea, menţinerea şi rezolvarea problemelor clienţilor sunt priorităţi .
Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de relaţionare comercială şi comunicare, trainingul fiind totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.