Comunicare interna

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Comunicare internă

Comunicarea internă este una dintre cele mai recente preocupări a industriei relațiilor publice. Cunoașterea modului de acțiune a persoanelor dintr-o organizație și a nevoilor lor personale și profesionale este o cerință obligatorie în demersul de comunicare internă. Modul în care oamenii relaționează, precum și care sunt regulile acestei relaționări, pot fi înțelese mai bine din perspectiva comunicării interpersonale. Cursul de Comunicare internă își propune să identifice tipurile de personalități din mediul organizațional și modurile de comunicare, pentru a putea înțelege mai bine procesul de comunicare internă.   

CUI SE ADRESEAZĂ? 

 • Angajaților care doresc să își îmbunătățească comunicarea cu membrii echipei și cu persoanele din top management 

 • Celor care vor să rezolve greșelile de comunicare aflate la nivelul managementului 

 • Companiilor care doresc să își consolideze echipele de lucru și să își stabilească canalele de comunicare internă 

OBIECTIVELE CURSULUI 

Cursul de Comunicare internă își propune să ajute cursanții în a-și cunoaște colegii și metodele de comunicare cu aceștia, astfel încât să obțină un feedback pozitiv. Cursul va oferi posibilitatea de a specializa participanții la training în stabilirea obiectivelor la nivel organizațional și în crearea unei strategii de comunicare internă adaptată nevoilor companiei. 

BENEFICII 

 • Veți identifica tipurile de personalități la locul de muncă și modul lor de manifestare 

 • Veți ști cum să vă adaptați stilul de comunicare la nevoile interlocutorului 

 • Veți ști care sunt metodele de comunicare în vederea transmiterii eficiente a mesajelor 

 • Veți dobândi cunoștințele necesare pentru a comunica eficient cu managerii și pentru a rezolva greșelile frecvent apărute în comunicarea managerială 

 • Veți înțelege cum să identificați nevoile de comunicare internă, problemele inter-departamentale, statusul relațiilor manager-angajat sau angajat-angajat 

 • Veți ști care sunt mijloacele de comunicare internă utilizate în organizație și cum pot fi acestea perfecționate 

 • Veți învăța cum să planificați o campanie de comunicare internă și cum să utilizați canalele de distribuție a informațiilor la nivel organizațional 

 • Veți învăța cum să evaluați o campanie de comunicare internă 

STRUCTURĂ CURS: 

 MODUL 1 – Comunicare personală 

 • Identificarea tipurilor de personalități și modul lor de manifestare în societate prin intermediul exemplelor și exercițiilor 

 • Tipuri de comunicare interpersonală. Prezentarea celor trei mijloace de comunicare : Comunicare verbală (mesaj), comunicare non-verbală (gesturi) și comunicare peraverbală (intonație). 

 • Elementele comunicării interpersonale-Conduită personală, încredere de sine, comunicare publică 


 MODUL 2 – Comunicare socială/ cu publicul 

 • Comunicare eficientă cu diverse tipuri de publicuri /stiluri sociale 

 • Utilizarea întrebărilor deschise pentru a extrage informații 

 • Identificarea regulilor de comunicare socială – empatie, încurajare, ascultare activă, nediscriminare, managementul conflictelor 

 • Metode de obținere a feedback-ului din partea clienților 


 MODUL 3 – Comunicarea la locul de muncă 

 • Definirea identității de grup la locul de muncă. Energia fiecărui departament și motivația de a atinge standarde profesionale ridicate depinde într-o măsură foarte mare de comunicarea între membrii colectivului de lucru. 

 • Stabilirea obiectivelor – definirea identității de grup 

 • Identificarea tipurilor de personalități la locul de muncă 

 • Identificarea motivației fiecărui angajat 

 • Identificarea canalelor de comunicare în cadrul unui departament și cu superiorii ierarhici 

 • Definirea obiectivelor SMART în cadrul echipelor 

 • Dezvoltarea de aptitudini de leadership 


 MODUL 4 – Strategii de comunicare internă 

 • Metode de redactare a informărilor interne 

 • Canale de comunicare internă – scrisori interne, anunțuri, știri, intranet, publicații interne 

 • Poziționarea în cadrul ierarhiei și asumarea responsabilității 

 • Cine comunică în cadrul organizației și cum 

COST :

Costul formării de persoană este de 500 lei. Conform OG 129/2000 republicată, cursurile de formare profesională autorizate sunt scutite de plata TVA. 

Sunt incluse: 

 • Suportul de curs și materialele necesare 

 • Taxa de examinare 

 • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 

 • Certificatul de absolvire ANC 

 • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe email de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate. 

  Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54  sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.  

© Bianca Preda – iulie 2010